|
||||
|
||||
vet project man!!!!
knap staaltje werk!!! mijn complimenten
|
|||
|
|||
Hey,
Dit ziet er netjes uit allemaal gaaf project man succes verder! Hoe dit topic in de gaten! Greetz, Rick. |
|
||||
|
||||
Je doet het allemaal erg netjes!
Zou je misschien een maat voor mij kunnen opmeten? De breedte van de motor, gemeten vanaf het vlak waar de bak (koud) tegenaan zit tot aan het meest uitstekende puntje aan de andere kant van het blok (waar alle snaren zitten). Op de foto lijkt het alsof de inlaat het verste uitsteekt, maar of dat echt zo is... Hoe dan ook, mocht je kans zien het op te meten, alvast bedankt! Heb je er trouwens ook nog over nagedacht om geen verlengde fuseekogels te monteren? |
|
||||
|
||||
Hoi RubenD,
ik heb gemeten, ik neem aan dat je bedoelt van de ene kant van de krukas waar het vliegwiel tegenaan komt tot de andere kant van de krukas waar de poulie op zit? Zo ja, dan is dat 49cm. Wat bedoel je trouwens met verlengde fuseekogels?
|
||||
|
||||
Zo even klein updateje:
Vandaag de motortakel opgehaald. Dus aankomen de weken mooi de tijd om het blok erin te leggen. Vandaag ook mijn Passat van 82 voorzien van een gereviseerde startmotor. Deze had na al die jaren de geest gegeven. Het is trouwens niet echt lekker sleutelen met -8 op de thermometer Kwam er vandaag ook achter dat ze 2 deuken in de deuren hadden geschopt. Bijrijdersdeur een flinke deuk en de achterdeur bijrijderskant ook een deuk erin geschopt. Vrolijke feestdagen !!
|
||||
|
||||
Ritchie,
Dit is wat ik bedoelde: http://scch-heads.com/viewpart.php?id=26 Als je de auto heel erg verlaagt kun je zo weer een beetje de geometrie van de ophanging op orde brengen, kijk voor de gein eens naar de andere kits die zo ook aanbieden (wel allemaal erg duur). Hopelijk lukt alles straks met het monteren. Ik bedoelde eigenlijk van dat gladde stuk van het onderblok (waar idd de krukas uit komt) tot aan het meest uitstekende onderdeel aan de distributie kant. Maar zo is het al aardig duidelijk! Dankje daar voor. Last edited by RubenD : 20-12-2009 at 02:24. |
|
||||
|
||||
Hee Richard:
mooi werk kerel. Ziet er echt te gek uit allemaal. Problemen met powerflex las ik. Ik ken dat zijn uniball-verbindingen niets voor jouw?
|
||||
|
||||
Quote:
hiero valkenswaard dicht bij jou , lijkt me strak plan Meet en greet - Eindhoven Edition hoop hem eind jan door de keuring te hebben gr |
|
||||
|
||||
Ik volg (ook) jou topic al een tijdje, en ik wil je graag complimenten geven m.b.t jou werkwijze! Alles ziet er netjes en georganiseerd eruit.
Gaaf om te lezen en te zien, hoe dit prachtige project vordert! Heel veel plezier met opbouwen, en je werk showen straks. |
|
||||
|
||||
@ RubenD, ziet er leuk uit maar kost een bak geld en het moet gelast worden.
En daarbij vind ik de Corrado al prima rijden, misschien leuk voor als je vaak het cirquit op gaat. @Herrum, Uni-ball lijkt me wel leuk maar ook prijzig. Ik zou zo ook 123 niet weten waar ik het moet gaan gebruiken @Twan16v: Meet & Greet - Eindhoven Edition zeker wel, 2010 lijkt mij wel een mooi jaar ervoor! @Samurai thanxs voor de complimenten!
|
|||
|
|||
word echt super netjes , vooral zo doorgaan kerel
|
|
|||
|
|||
hee naamgenoot.. superdik project succes
|
|
||||
|
||||
Su;per project dit!
|
|
||||
|
||||
Zo, vakantie dus weer klustijd!
Ik had me voorgenomen om het blok er in de vakantie in te hangen. En dat is gelukt! Hier nog een foto van de Powerflex rubbers in de voorste motorsteunbalk: Hierna de bak eraan: Intussen moest de voorste motorsteun pas gemaakt worden anders kon ik de originele R32 oliekoeler niet gebruiken. Dit is het geworden: Mijn vriendin heeft nog geholpen en tussendoor wat foto's gemaakt. Blok in de takel: Yes! hij hangt! Tussendoor had ik nog een goodie uit THE states binnen gekregen: Alle oude bekabeling en aansturing voor de koelfans gaat eruit en er komt een regelkast van Spal voor terug. Deze kan de 2 Spal fans aansturen. De Spals zijn in bestelling samen met het uitlaatwikkelband tegen de warmte in de motorruimte. Helaas staat deze in backorder Tot zover weer, volgende stap wordt het oude alarm eruit halen en de bekabeling die ik niet meer nodig heb van het VR6 blok. Daarna mag ik deze spagettie uit elkaar trekken: Dit is de hele kabelboom van een Golf 5 R32. Hieruit moet ik dus de bedrading voor de motor halen. Dank nog aan een goede kennis voor het laswerk en aan de buurman voor het lenen van de slijptol Je kunt ook niet alles hebben.
|
||||
|
||||
Respect!
Succes met de spaghetti...
|
||||
|
||||
Erg mooi project dit, je pakt het echt super netjes en in detail aan als ik dat zo zie!
Mooi dat het blokje hangt en succes met de rest van de werkzaamheden Ga dit project zeker blijven volgen |
|
||||
|
||||
super project ziet er allemaal donder stak uit ga zo door
|
|
|||
|
|||
ziet er weer super netjes uit! nu het leukste nog de bedrading!! 1 tip zodra je gaat knippen direct ff een stukkie tape op de draad met een omschrijving er op. scheeld je na die tyd super veel zoek werk. wij hebben ooit al 2 kabelbomen gemaakt voor r32 in corrado. succes alvast.
|
|
||||
|
||||
Geweldig, hij hangt!
Op welke motorsteunen heb je hem nu staan?
|
|||
|
|||
Motor hangt op de originele Corrado steunen, deze zijn wel vervangen door Vibratech steunen!
|