|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon met een zachte spons en een sopje
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb het vandaag met een kant en klaar schoonmaakdoekje gedaan.... vond de reflector niet zo leuk
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom heb ik dat ook gedaan met een niet-aggresief sopje en met een zachte spons
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij zat hier nog een rubberen hoes omheen, waarschijnlijk om het vlechtwerk wat te beschermen. Niet erbij gekregen? De hoes is me met demonteren stuk gegaan, maar de leidingen zijn nog perfect. Als je daar nog belang bij hebt hoor ik 't wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zit normaal nog een rubberen/plastic laag omheen, maar door de jaren heen was daar niks meer van over dus heb ik dat maar weg gelaten... Echte noodzaak is het niet om dat omhulsel erom heen te hebben. Bedankt voor het aanbod maar deze leidingen heb ik nieuw bij Audi gehaald, dus die kunnen nog wel wat jaartjes mee
|
||||
|
||||
Het was weer lekker weer gister, tijd dus om de zomerwielen onder de V8 te gooien en de wagen eens een goede poetsbeurt te geven
Deze maand rijd ik er nog mee en dan wordt hij weer geschorst aangezien ik weer met de vr6 rijd. Ook ben ik druk in de weer geweest met de originele radio om deze weer aan de praat te krijgen aangezien de orihginele radio-kabelboom verknipt is. Er komt nu geluid uit maar ik moet toch gaan kijken voor een kleine voorversterker, ik vermoed dat ze deze eruit hebben gehaald aangezien het een aktiv systeem is. Dus nu kan ik de radio vol openzetten en moet ik echt heel goed luisteren Ziet er weer een stuk netter uit dacht ik zo Ook de koplamp hoogteverstelling doet het weer aangezien deze het tijdens de APK niet meer deed.. De oorzaak was dat er een vacuumslangetje los was geraakt op de verstelknop.
|
||||
|
||||
Dit topic ook maar eens even onder het stof uit halen
De laatste tijd remde de V8 heel erg slecht, oorzaak bleek een defecte remdrukaccumulator te zijn (kwaaltje bij de V8's). Dus gelijk maar even een nieuwe besteld en gemonteerd: Toen ik op keuring ging bleek de rubber van de linker fuseepen gescheurd te zijn, gelijk maar even 2 nieuwe besteld en geplaatst: Ook vond ik de vorige winterbanden wat te smal (195-65-15), en ik had een hekel aan de stalen velgen Dus ik heb nu een setje Michelin Alpins in de maten 225-55-16 om de originele BBSen laten knopen... Ik zal binnenkort eens foto's maken van de wagen. Voor de rest is er niet veel schokkends meer aan gedaan, vandaag is hij overigens wel weer goedgekeurd dus ik kan weer een jaartje cruizen
|
|||
|
|||
En hij kan er weer een jaar tegenaan Nigel!
|
||||
|
||||
Lekker driften weer ergens deze winter Nigel?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Kunnen we misschien weer eens doen ja Eerst even de wagen laten uitlijnen...
|
||||
|
||||
Deze wagen is gister opgehaald geworden.
Hij stond al een jaartje of 2 stil door een defect contactslot, en ik had helemaal geen zin meer in deze wagen Ik heb altijd geroepen dat er ooit een corrado g60 terug zou komen als projectauto. Gister heb ik wel een corrado g60 opgehaald zonder blok, doel is om deze corrado helemaal aan te gaan pakken de komende jaren. Wordt dus een 10 jaren plan
|
||||
|
||||
Wel jammer hoor!
Brute bak was het.
|
||||
|
||||
Quote:
Zag de Corrado voorbij komen op FB ! Dat gaat goedkomen.
|
||||
|
||||
Succes ermee Nigel!
|
||||
|
||||
10 jaren plannen zijn altijd goed!
|
||||
|
||||
Quote:
Die 10 jaar zijn bij jou bijna om...
|
||||
|
||||
Thanks mannen
Een corrado is toch wat leuker dan een V8 waar je nauwelijks meer onderdelen van kunt vinden en welke nooit meer belastingvrij wordt
|
||||
|
||||
Maar het is wel een genot om in te rijden.
Maar zeker een verstandige keuze!
|
||||
|
||||
Hey Nigel,
Ik hoorde van je project! Veel plezier ermee! Corrado's zijn en blijven mooie auto's Alhoewel ik de Audi's ook steeds meer ga waarderen...hm |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Mark, Thanks. Gaat wel goed komen in de toekomst... Je moet eens BMW gaan rijden