|
||||
|
||||
De LM replicas gaan de golf goed staan
|
||||
|
||||
Quote:
dat hoop ik ook nigel
|
||||
|
||||
al foto's////// doet t altijd goed
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee ze zitten er nl nog niet onder zit op de bandjes te wachten...(tot ze aan komen rollen haha) zal hem van de week even in de was zetten dan schiet ik wat pics op de winterwielen
|
||||
|
||||
zat er gister eens over na te denken, maar onbewust is de golf heel anders geworden dan de bedoeling was...
dit was eigenlijk m'n voorbeeld; [IMG] [/IMG] maar dan in het rood en op de Paron's.... als ik nou bekijk hoe ie er bijstaat(en ik vind hem zo echt 100x mooier)dan moet ik concluderen dat vf een vrij grote invloed heeft op mij maar ff to the point weer,heb voor op mijn motorkap een paar ontsierende plekjes zitten....nou vind ik zo'n bra helemaal het einde sla ik twee vliegen in 1 klap,maar wie o wie heeft er een foto hoe zoiets staat op een rode mk3??
|
||||
|
||||
bordeauxrood project zwo. golf 4 uni rood rood kun je heeeeel mooi combineren met zwart |
|
||||
|
||||
thanks,dat is wel verrekte vet ja aangezien mĂ*jne ook rood is met zwart denk ik dat dit zeker niet gaat misstaan
|
|||
|
|||
bestel de bra even bij www.autobra.de die passen goed en niet duur en goeie kwaliteit kocht ik ze ook altijd in
|
|
||||
|
||||
Quote:
komt wel goed,ik snuffel daar ook ff rond kreeg net een mailtje van cultwheels dat m'n BBS-naafdoppen zijn verstuurd... eerst maar eens de nieuwe rims eronder
|
||||
|
||||
en wat een super-service de naafdoppen lagen vanochtend op de mat...
blijken achteraf gewoon te passen er moest alleen een klein uitstekend randje afgedraaid worden anders kwamen ze niet diep genoeg... zo ziet dat er dus uit; [IMG] [/IMG] vandaag ook de paron's gemonteerd onder de eigenaar van VDBworks z'n buggy,vind het zo'n cool ding dat ik jullie de pics niet wou onthouden en ja er zit een turbo op [IMG] [/IMG] er zijn golf2 GTI schijfremmen v+a opgebouwd daarom is ie nou 4x100 [IMG] [/IMG] hij word achter nog wat breder gezet d.m.v. adapters maar lijkt al wel leuk toch?
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 21-04-2009 at 22:46. |
|
||||
|
||||
lijkt wel leuk?? Daar is een heel topic mee te vullen man
Prachtig voor dit zomerweer, zo'n buggy.
|
||||
|
||||
Quote:
je waait in elk geval lekker uit in dat ding want hij gaat als een kogel
|
||||
|
||||
streetbuggy's zijn megastoer
|
||||
|
||||
Quote:
vonden de dametjes waarschijnlijk ook vandaag, er waren erbij die achterstevoren probeerden te fietsen kan ook aan het geluid gelegen hebben
|
||||
|
||||
druk bezig geweest van de week was niet tevreden met de montage van het luchtfilter,had ik gewoon een stuk oude zwarte slang voor gebruikt + hij liep tegen de kompressor-riem....
anyway, het ziet er nou zo uit; [IMG] [/IMG] nog geen tijd gehad om um even te poetsen, toch alvast foto's (geen zorgen, de LED-achterlichten zitten erin voor de keuring ) [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] heb eindelijk een net setje vr6-achterlichten gevonden,gaan er z.s.m. in...
|
||||
|
||||
Dat blokje ziet er echt mega strak uit
Laat je de M spiegels zitten?
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat denk ik wel,vind het wel mooi staan dit zijn niet van die neppers... elektrisch verstelbaar en verwarmd had ze eerst in de kleur maar vond ik niet zo mooi dus matzwart gepoten......
|
||||
|
||||
golf IV cabrio spiegels zouden veeeeeeeeel mooier staan imho. Onder de kap ziet het er al veelbelovend uit. Mooi hoor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
laten we nou eerst maar eens zo gaan rijden spiegels veranderen kan altijd nog,stoort me nou nog niet zo heb er vandaag wel weer iets aan gedaan, vr6 achterlichten gemonteerd een hele verbetering; [IMG] [/IMG]
|
|||
|
|||
Ziet er indrukwekkend uit onder de kap!
Isie al goed gekeurd? |