|
|||
|
|||
Sponze®
Zou je mij de foto's die je van mijn auto gemaakt hebt (grijze golf IV met mercedes velgen) in groot formaat naar mij toe kunnen sturen.Zowel van de VAG meet in eelde als die van de vw team summer meet? alvast bedankt Rudie1984@hotmail.com |
|
||||
|
||||
ah toppie..stuur het originele formaat maar ff naar rene.kloeze@hotmail.com Arjan!
|
|
||||
|
||||
arjan,
zou je de 3 grote formaat foto's van mijn golf naar mij toe willen sturen mag wel naar n.smit-16@hotmail.com
|
||||
|
||||
Quote:
het was op de brommert ook wel goed te doen, t heeft wel wat; kleddernat worden, druppels water die als stukken hagel voelen boven de 45 km/h en je binnen doodschamen omdat het lijkt alsof je in je broek hebt geplast. Maar wel mooie vw's gezien! |
|
||||
|
||||
Quote:
maar je komt wel sommige gasten die droog in hun auto zitten komen niet...
|
|||
|
|||
Quote:
pet op en gaan wat doe ik hier ........ Last edited by Alberto : 02-11-2008 at 09:52. |
|
||||
|
||||
Foto's in groot formaat worden binnenkort verstuurd jongens,
heb het eerst druk met minder mooie zaken Jullie horen nog van me. @Mitta (na zijn PM): De foto's staan er wel gewoon op hoor; menuutje foto's, dan bezochte meetings. Staat direct bovenaan! Anders ff op "nieuws" klikken. Daar staat ook een directe link |
|
||||
|
||||
Quote:
Same here Als de groene Jetta klaar is, en als de groene golf klaar is weer! Die man die kan dat |
|
||||
|
||||
Quote:
Oja gevonden:P zeker met me neus gekeken
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Als ik deze golf zie wil ik toch wel heel gauw mijn Audi 50 af hebben.
Wat een vet kleurtje zeg. De hele auto trouwens! Maar de mijne heeft de zelfde kleur en zo krijg je een idee hoe hij er uit ziet als ie echt netjes is. Super
|
||||
|
||||
Vipergrun toch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam jou laatst nog tegen op parkeerplaats voor politiebureau. Zwarte g60 met brock b2's eronder. Zie je auto er wel vaker staan trouwens |
|
||||
|
||||
Quote:
Wagen heeft ze zelf gebouwd,broer heeft alleen de auto uitgelijnd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja echt een super ding, en een voorbeeld voor de mijne...
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb een hele tijd met haar broer staan praten en die had toch echt een ander verhaal...
|
||||
|
||||
zal er es een keertje op gaan letten, volgens mij heb ik jou ook al wel es gezien.
ik zwaai volgende keer wel ff :P