![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mij te laag...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Paar weken terug hebben we een wazige formula Vee gekocht.
Afgelopen maandag hebben we de Vee dan eindelijk opgehaald. Remmen zaten als een huis en ook het stuur wilde niet draaien (bleek vastgeroeste geleide bus en stuurdemper) Zooitje wat los gemaakt zodat verrollen wat makkelijker gaat. Volgende stap is een mal maken waar we hem in kunnen zetten v.w.b. handhaving van maten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat gaaf!!
![]() Hoop deze een keer te spotten tijdens een circuitdag!!
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe kom je er weer aan?
(of in dit geval misschien beter: hoe kom je er weer vanaf?)
|
||||
|
||||
![]() haha!!ik heb hem te koop zien staan...en hop naar friesland!!
en goed idee.. zo'n brm.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou Jaap om het maar even tussen jou en hier te houden ik geloof dat er een VFormule team word op gezet hier . er word nog gezocht naar een goeie chauffeur . iets voor jou ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel heel erg stoer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
cool ding! wat is precies de bedoeling? helemaal opknappen en t circuit op? |
|
||||
|
||||
![]() Tsja wat moet je er mee? Goeie vraag... Maar ben nu wel mede-teameigenaar.
![]() Als je er vanaf wilt is een slechte chauffeur beter, dan gaat het sneller. @ HJ, tekoop zien staan? lijkt me stug... we hebben deze op een slinkse wijze van een handelaar uit de buurt afgetrocheld waar hij al zo'n 15 jaar stond... Waar heb jij een zien staan? BRM's zijn idd wel erg goed op zo'n auto...maar voor we bij de wielenkeuze zijn...ahum..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan ze maar alvast hebben ![]() Net heel je thread even doorgelezen, leuk ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Weer een in het kader van "wat moet je er mee?"
Gister met Sjoerd (Fryslan) een 1977 golf LD opgehaald. Hij wilde hem slopen maar dat vond ik toch wel erg TE zonde... http://www.volksforum.com/forum/sho...d.php?p=1169325 Dus na zware onderhandeling werd ik eigenaar van een golf LD en een pak koffie. Paar crappy foto's van het ophalen, andere volgen.. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi voor de collectie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De collectie wordt er zo niet mooier op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt niet echt op een opruiming van de collectie haha. Maar wel 'n leuke en unieke aanwinst. Jammer dat ze zoveel dingen weggepleurd hebben van deze auto. De doorslag gevende koffie smaakte prima gister
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ah jij hebt m gehaald, goed bezig! Ga je m restaureren voor zover nodig of gewoon weer opbouwen en rijden?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog geen enkel idee, heb het ding eigenlijk puur een beetje uit rescue 911 oogpunt willen redden haha. Even een paar draagarmen en veerpootjes scoren, dan rolt het ding tenminste weer. Even apk erop is er in mijn ogen niet bij.. al zou het om de koets wel kunnen (is al veel aan gelast in het verleden, helaas niet mooi)
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt nog wel een slikstaart staan voor de donor toch?
![]() |