|
||||
|
||||
Wat een knakenproject zeg... Ik bedoel; die donorauto ziet er al niet uit man!
Gekheid. Je maakt er echt wat moois van... Gelukkig maar, zie ik dat 'mijn schatje' toch nog goed gebruikt wordt.. En wat loopt dat, zo'n VR6 he? Superproject! (alleen pijnlijk om te zien dat 'ze' er zo incompleet bij staat... )
|
||||
|
||||
Mark, het is zelfs zo erg dat jouw schatje niet meer bestaat.
Hij is reeds vernietigd. Als complete kale carrosserie is hij opgehaald. Zat echt niks meer aan of op. Alle delen staan nu opgeslagen bij mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oef, dat had ik liever niet eens willen weten...
|
||||
|
||||
Zo eindelijk weer even wat nieuws van het Passat front.
Heb zojuist de spullen naar de spuiter kunnen brengen. De spuiter was een paar weken ziek geweest maar gaat nu zsm proberen mijn spullen te spuiten. Hoop volgend weekend de spullen terug te hebben en te kunnen monteren. Dan kan het interieur ook afgebouwd worden en wordt het starten en RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
ook hier zijn we benieuwd J
|
||||
|
||||
rijd ie alweer?? het is zo stil...
gr. |
|
||||
|
||||
Rijden doet ie wel,maar staat toch nog gewoon binnen.
Het is wachten op de spullen als bumpers,schuifdak,spiegels en deurgrepen. Deze liggen bij de spuiter. Verder is het even wachten op de bouten van de adapters om me wielen te kunnen monteren. |
|
||||
|
||||
Helaas even slecht nieuws van de spuiter.
Zijn apparatuur heeft hem in de steek gelaten dus nu gaat alles even wat langer duren. Goed nieuws is dat ik vanaf morgen 2 nieuwe setjes wielen heb voor onder de passat. Het wordt kiezen welke het haat worden. 1ste set is 17 inch Porsche Turbo, welke ik eventueel hoogglans zwart ga laten spuiten voordat ze er onder komen. 2e set is een set Originele Revo's in 16 Inch waarvan de rand reeds gepolijst is en waarvan ik dan eventueel het hart in kleur van de auto zal laten spuiten. Keuze zal lastig worden maar dat is niet vervelend toch? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil je er wel bij helpen??!! denk zomaar dat die revo's er erg mooi onder zullen staan maja we wachten af.... gr. |
|
||||
|
||||
Ik weet het,
zal morgen pas foto's kunnen maken van de velgen hoe ze nu zijn En dus niet zoals ik ze in gedachte heb. |
|
||||
|
||||
Mooi project, ben benieuwd naar een eind foto.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anders ik wel |
|
||||
|
||||
Zo de wielen zijn binnen en ik heb mijn keuze al gemaakt.
Het gaan de Turbo's worden. Waarom??? 1- Is het wiel wat ik al graag wilde hebben 2- Dit wiel is voor een daily onderhouds vriendelijker 3- Oogt net iets beter omdat het wat groter is dan de Revo's. 4- Hoogglanzend zwart gepoedercoat staat erg dik i.m.o. Hierbij alvast pasfoto's. De Turbo's zijn 8J breed en de Revo's zijn 7J breed Turbo's gaan dus hoogglanzend zwart gepoedercoat worden. 195-40-17 banden monteren en dan monteren weer. Natuurlijk gaat de passat dan ook nog een stuk naar beneden geschroeft worden. Revo's gaan in de verkoop,PB maar bij interesse. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk hadden jullie het al door maar het kiezen van de juiste wielen is best moeilijk
De RH Turbo's zijn inmiddels weg, de Revo's moeten nog weg En me nieuwe definitieve wielen ga ik zsm ophalen. Spullen liggen bij de spuiter en hoop ik komende week op te gaan halen. Snel opbouwen want moet me sleutelruimte uit. Vandaag de Passat naar het inbouwcentrum gebracht om me audio aan te laten sluiten,headunit met dvd en navi inbouwen,nieuwe versterker en subwoofer inbouwen en afstellen enz. Alarm inbouwen en xenon inbouwen. Ik kom er zelf niet aan toe en van electriciteit heb ik niet echt hollandse kaas gegeten dus blijven we maar van af. Foto's zullen wel volgen als de wagen weer terug is. |
|
||||
|
||||
En wat worden de (definitieve) velgen ?
|
|
||||
|
||||
8J en8.5J 17Inch driedelig........
|
|
||||
|
||||
Ik gok RH's
|
||||
|
||||
Quote:
Nee verkeerd gegokt. de RH's paste niet naar tevredenheid |
|
||||
|
||||
Wat kan muziek toch lekker klinken zeg als het goed is afgesteld en je een nieuwe versterker en sub van Kicker plaatst.
Ook de xenon ziet er goed uit in de DE's. Morgen wordt het alarm ingebouwd en dan is er weer 1 gedeelte af. Kreeg vanavond een smsje van de spuiter,dat me spullen klaar waren. Dus gelijk in de auto gestapt en de kleine delen gaan halen; de spiegels,deurgrepen en het schuifdak. Morgen de bumpers halen. Alles ziet er top uit, kan niet wachten om alles weer te monteren. Het is nog even wachten op de wielen maar het gaat nu snel. Dus binnenkort de eerste meters maken eindelijk |
|
||||
|
||||
Mooie updates we wachten vol spanning de foto's af.
|