|
||||
|
||||
Super cool! ! Maar 5 liter olie, zit dat er allemaal in? .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat er wel in, of het goed is is een ander verhaal Maar dan heb ik meteen weer een beetje over voor als die weer bijgevuld moet worden...
|
||||
|
||||
goed zo,mitchellhou um wel heel,we moeten ook nog naar Essen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik al . |
|
||||
|
||||
Quote:
Vrijdag avond ga ik de nieuwe bende er onder beunen en zelfs met die lek had ik er mee naar Essen gekunt, door de gun-gum lekt ie ongeveer 1 liter per maand
|
|||
|
|||
Quote:
als je een onder de carter nog een metalen opvangbakje bouw kun je het weer terug gieten!!
|
|||
|
|||
Teveel olie is ook niet goed en als je pech heb gooit hij hem er weer door de carterventilatie weer uit zit je hele luchtfilter vol olie kun je die weer vervangen.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zeg, doe mee met het beste idee van Nederland
|
||||
|
||||
Quote:
Die 5 liter er in gooien was met een geintje bedoelt, tuurlijk is dat teveel... Maar de vraag was of dat er wel in ging Heb een keer een vrouwtje moeten helpen die de olie tot aan de olie dop had bij gevuld, ze vond al dat er zoveel bij moest
|
||||
|
||||
Mooie golf 1 man ..
|
|
||||
|
||||
En de carterpan is vervangen, alles ging tot mijn verbazing makkelijk los waar ik erg blij mee was... Alleen 1 boutje die vrijwel tegen de versnellingsbak aan zit was ik even mee aan het klooien want daar kwam de ratel net niet bij...
Ik zou zeggen, zoek de verschillen: Voor zover ik kon zien zag alles in het blok er gezond uit, geen rare dingen te zien o.i.d... En toen maar weer er onder geschroeft, wat ook allemaal heel soepel ging behalve aan de bak kant Daarna het beestje even gewassen en een paar foto's geschoten bij bataviastad... En voor nog een paar foto's, Klik hier... Al met al, een geslaagde dag dacht ik zo
|
||||
|
||||
top,gozer
nou kun je hem weer lekker afschrapen
|
||||
|
||||
Quote:
Het meeste schrapen is op de oprit gebeurd Nu ga ik daar alleen nog maar achteruit vanaf, dan schraapt ie daar in iedergeval al niet... Vooruit er op gaat nog net
|
||||
|
||||
De Golf is zins vandaag geen daily meer en word nu een officiele mooiweer/beun auto
De nieuwe daily is een Polo uit '89, 1.3 met 55PK's! De vorige eigenaar heeft voor de APK op 9/11/2009 een aantal dingen vervangen: - Wiellagers voor, - Banden voor, - Nieuwe brandstof tank, - Nieuwe eind demper, - Olie / filters, - Koelvloeistof is ververst, - Nieuwe rotor, - Nieuwe verdeelkap, - Nieuwe brandstof filter, - Nieuwe luchtfilter, En natuurlijk nieuwe APK. De Polo is al verlaagd, hij zit vol met deukjes en heeft een wit linker voorscherm. Verder nog even raammechanisme van de bijrijders deur vervangen en dan istie bijna helemaal goed. Het grootste probleem is dat de carburateur 'bevriest', daar lijkt het op en dat is een veel voorkomend kwaaltje heb ik op het forum gezien. Hoe ik dat ga oplossen moet ik nog even bekijken... (Vraag topic) Wat ik er voor de rest aan ga doen: - Goed schoonmaken van binnen, - Even poetsen van buiten, - 2 Nieuwe achterbanden, - Radio er in maken, - Orginele hoedenplank zoeken en plaatsen. - Carburateur ontdooien Misschien dat ik van de zomer de roller er overheen trek, maar dat weet ik nog niet zeker. Betere foto's zal ik binnenkort nog even maken... Het is uiteindelijk toch een daily, dus de meeste tijd/geld wil ik liever in de Golf steken...
|
||||
|
||||
ROLLEN DAT HOK!!!!!
hahaha,leuk wagentje mitchell....
|
||||
|
||||
(dat is wat ik OOK dacht!)
Wie zegt dat een 'daily' er niet leuk uit mag zien? Rollen is niet zó duur toch?! Of anders 'cammo' spuiten met wit, zwart en zilver met ACTION spuitbussen van € 2,- per stuk... Ik zeg gewoon DOEN!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
ik zou um mat-muisgrijs maken,is ie nog wel een beetje hard?
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik heb de auto zelf nog niet eens goed kunnen bekijken omdat er al de hele dag sneeuw op ligt:P behalve toen ik op een Parkeerplaats me carburateur stond te 'ontdooien' langs de A7... Maar toen was ik zo boos dat ik daar niet echt naar gekeken heb Voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien is het enige extreme plekje bij de vulhals, een echte Polo kwaal. Voor de rest een beetje oppervlakte roest op de voorklep, en verder kon ik niets zien door de sneeuw...
|
||||
|
||||
Leuke daily man!
Lekker goedkoop |
|
||||
|
||||
Van de week had ik een nieuwe zekeringkast bij Theo gehaald, binnenkort maar even er in beunen!
Heeft er iemand toevallig een aansluit schema van de losse dingetjes? Het gaat om zekeringkast nummer: 171941821A...