|
|||
|
|||
hee thnx! dat gouden valt mij ook zeker niet tegen
|
|
|||
|
|||
Stripje opgehaald bij da_vwfreak (bedankt nog!)
Direct maar even gespoten toen ik thuis was en een uur later zat ie erop :mrgreen: Bescheiden,daar houd ik wel van nou die andere achterklep nog even strak schuren en spuiten :thumb: |
|
||||
|
||||
Wat ik me afvraag bij dat stripje, hoe is het afgewerkt bij de bevestiging van het slot.
En in welke voorbehandeling krijg je hem, grondlak, grof ofzo? Wat is de prijs?
|
|||
|
|||
Bij de bevestiging zit bij dit stripje gewoon een klodder plamuur oid,aangezien deze zelf strak gemaakt is door da_vwfreak van het vw forum,stripje is dus gewoon strak gemaakt met poly en plamuur.
Je krijg em in de spuitplamuur,even schuren met 400 en kleurtje erop! Kostte me 20 euro |
|
||||
|
||||
Je maakt toch veel foto's, zou je me eens eentje willen schieten van die onderkant?
|
|||
|
|||
haha jahwel maar heb em er al op jah
maar maak er wel wat van!! |
|
|||
|
|||
Zo,weer trug op staal
http://s27.photobucket.com/albums/c...nt=100D2116.flv http://s27.photobucket.com/albums/c...nt=100D2115.flv Last edited by Koele : 02-05-2008 at 16:45. |
|
||||
|
||||
Toch blijf ik het mooier vinden een setje breed staal onder een golf dan een set brede sportvelgen, ik vindt dit echt een mooie auto..
gr ronnie
|
||||
|
||||
Snel die BBS er weer onder !
|
|||
|
|||
polo-power,Staal trekt mij ook et meest,breed en onderhoudsvrij en als ik ze zat ben spuit ik ze in een andere kleur
vwleusden,Dat dacht ik niet staal blijft,vind ik et mooist! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooie fotos !
|
|||
|
|||
thnx!
|
|
||||
|
||||
wat zijn eigenlijk de maten van die velgen en wat voor een banden heb je er op liggen??
gr ronnie
|
|||
|
|||
8j rondom met 195-45 bandjes,achter zitten 1,4cm spoorverbreders tussen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Blijft dat stripje dan ook wel strak dan ? want er zit wel wat beweging is zo'n stripje vooral bij het vastdraaien ,dan lijkt het mij dat de plamuur er zo uit kan scheuren . (ja ,ik weet het want ik heb er zelf ook mee ge-experimenteerd ) Ik heb de mijne met een klein 'naadje' gemaakt ,dan heb je nooit kans op scheuren ,want er zit al een naadje ,het is wel even meer werk dan een strakke lijst ,maar dan heb je wel weer eens wat anders ! En ja de mijne is ook gemaakt met polyester en plamuur Zo dus . Maar even on topic , het staal staat de golf mooi! ,en ook goed laag ,en mooie strakke wielkastvulling! Netjes !!!! (misschien wel even die hawaii slinger even van de spiegel.....of is dat een nieuwe trend )
|
|||
|
|||
Heej Koele,
Staat em weer netjes... Blijft dik hoor dat staal..... |
|
|||
|
|||
@ jettaracing, hahha zo kan et ook met dat stripje idd
maar de kans dat et scheuren gaat is altijd aanwezig natuurlijk maar ik heb nergens geen problemen mee nog,hijs nog net zo strak,enneh thnx! Die slinger gaat er niet af,heb ik al vanaf men eerste auto,had ik van men zussie gekregen,zonder die slinger is et niet mijn auto zeg maar @ SlimMasterShady,ik vind ook mooier en idd 16" rsen zouden ook vast dik staan maar dan moeten ze smal zijn omdat ik toch laag wil en smal houd ik niet zo van |
|
|||
|
|||
Ik vind het Weer Uber dik staan die Steelies,echt Top..Kom je nog een keer aan weer..????...
|