|
||||
|
||||
Quote:
HAHA! Kijk nog maar eens naar het begin van mijn topic! Nu is hij wel heel dik gelast, maar nergens geen putje roest meer! (nou ja, voor 99% roestvrij) Beter dit dan een ongelast waar iedereen het altijd over heeft! Nog een foto vergeten om te vieren dat hij weg ging! |
|
||||
|
||||
EIndelijk, het moment!
Goed kleurtje idd, wanner denk je hem terug te hebben?!
|
||||
|
||||
Net Jos de spuiter gesproken.
We gaan hem zaterdag ophalen. Tevens word dan het chassis en motor schoongemaakt door een kennisje. Dan moet hij nog 600?? waterproof geschuurd worden en dan kan hij in kleur! Duurt dus nog maar een paar weken. |
|
||||
|
||||
ja erg mooie kleur, Heb net je hele topic doorgelezen en dit is de 6e!!!! kleur die je hebt gekozen voor het ding.. maar gelukkig samen met de ori kleur wel de beste keuze..
|
||||
|
||||
Inderdaad ik heb net het hele topic doorgelezen!
Toch welk wat werk om de roest te verwijderen!!! Echt een mooi projectje!
|
||||
|
||||
Hey Ampu!
Als er nog wat geschuurt moet worden laat het maar even weten..ik kom nog wel een keer helpen! Coole kleurkeuze trouwens! Ben echt benieuwd naar het eindresultaat!! Mijn golfje heeft trouwens schade zo'n klootviool van een vrachtwagenchauffeur tegen de motorkap en linkervoorscherm aan.. Zure shit dus!!!! Maarja ff kijken of ik iets van het Waarborg fonds terug krijg.. 1 Maart weer eerste meeting dus moet ff opschieten met opknappen Ga je dan mee? Spreek je wel weer! Groete |
|
||||
|
||||
hey tinus,
nu gaat het de goede kant op!!! En een superkleur keuze!!!! Ben benieuwd naar het eindresultaat man ik zie je op (carnavals) zondag!!! Gr Tieske
|
||||
|
||||
Thanks Ties!
Ik zie je zondag jongen! Gezellig! |
|
||||
|
||||
Gespoten!!
Gisteren was een geweldige dag! Hele dag op en neer gereden met de oprij-wagen. bodem naar de 'cleaner' gebracht die er alle zooi en vet vanaf heeft weten te krijgen. En natuurlijk niet te vergeten de kever opgehaald bij de spuiter! hij staat in de primer! Wauw, lang naar uitgekeken. En wat ziet hij er mooi uit!!
De foto's: De motor VOOR Achterkant VOOR Voorkant VOOR Op te terugweg De 'after' foto's. Kijk en vergelijk! Hij ziet er beetje grauw uit, maar ik kan nu mooi alles zwart maken weer! Vooral de motor is weer heel mooi geworden! En de langverwachte foto's! Dat kijkt meteen een stuk anders! Last edited by martijnvanderh : 15-02-2009 at 15:56. |
|
||||
|
||||
bodem en motor zijn echt netjes schoon geworden, waarmee hebben ze dat gedaan?
voor de rest mooi project en mooi dat de kever gespoten wordt.
|
||||
|
||||
Ontvetter
Hee levis!
Bedankt voor je opmerking. Jij hebt toch ook een kever? Dit is het middeltje wat ze 5 x hebben gebruikt. Heeft hij 2 uur over gedaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
je zekers een 67er. staat wel hier wel op het forum
|
||||
|
||||
heej martijn,
Begint er allemaal mooi uit te zien!!! Mooi kleurtje heb je ook gekozen! Leuke foto's ook van rick :p Ben benieuwd naar het eindresultaat! Kom zeker weer even een keer kijken als ik terug ben uit Australië Groeten Jelle |
|
||||
|
||||
Bedankt Jelle!
Nog gave VW's gezien down-under? |
|
||||
|
||||
hey ampu
nu komt er echt leven in het kevertje, echt super netjes. kleur wordt ook echt verrekenes strak. ben blij dat je van dat zwart af bent. binnenkort de electronica maar is aan gaan sluiten, bel maar ff als het zover is. Zeer goed bezig!!!!!!! |
|
||||
|
||||
mannen!
Geen foto's update deze keer. Afgelopen zaterdag laatste VIEZE dag gehad, bovenkant van de bodem schoongemaakt.alle smerige teer eraf die ik er zelf heb opgesmeerd! ach... men leert wat.... Komt nu caprotech's rx5 en rx10 overheen! Schijnt super spul te zijn. De as is ook af, shocks moeten nog wel aan schermen gemonteerd worden. De body staat nu bij de spuiter (op dit moment van schrijven is de binnenkant in kleur). Daarna nog onderkant tectyl verwijderen en ook weer in de rx5 en rx 10 of er nog een lekkere tectyl overheen (weet niet of bestaande laag helemaal oke is) Dan opbouwen geblazen. PLANNING IS EIND MEI EERSTE MEETING!!! |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Piepels!
Eindelijk weer een fatsoenlijke update! Binnenkant staat in kleur en de bodem is ook klaar voor de rx producten. Blij dat alle 'vieze' klussen erop zitten! Vervolgactie: avonden/zaterdagen schuren bij Jos en dan spuit hij hem in de cabine. We hebben altijd de foto's nog. |
|
||||
|
||||
Sweet!