|
View Poll Results: hoe ben je hier terecht gekomen | |||
via een link | 98 | 17.31% | |
via een flyer | 2 | 0.35% | |
via een sticker | 9 | 1.59% | |
mond tot mond | 209 | 36.93% | |
via het logo op een foto | 8 | 1.41% | |
86 | 15.19% | ||
anders... | 153 | 27.03% | |
1 | 0.18% | ||
Voters: 566. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
, was opzoek naar aandachtspunten bij aankoop mkII, kwam via google op een topic op t forum,,zag er netjes en gezellig uit dus...zo is het gekomen..
|
||||
|
||||
Toen ik 17 was raakte ik en een kameraad van mij erg geintresseert in
volkswagen. Dat jaar ook maar naar vw-speed geweest. Kameraad van mij had er al eens van gehoort. Daar zag ik op een aantal auto's een sticker van volksforum.com. Heb mij toen nog niet meteen aangemeld. Wel eens af en toe wat rond gekeken. Toen ik mijn eerste auto kocht een polo, vandaar ook mijn naam hebn ik mij hier ook aangemeld. Super forum.....
|
||||
|
||||
Goegel.kom
|
||||
|
||||
Via Google. In het Renault wereldje wordt toch minder aandacht aan velgen gegeven, dus kwam ik hier terecht. Cleaned is een beetje teveel hoe breder hoe beter, en VW-forum is niet helemaal mijn volk (om het netjes te zeggen).
|
|
||||
|
||||
Op aanraden van m'n broer (Tiefleger)
verplicht vrijwillig aangemeld maar geen spijt van gehad! |
|
||||
|
||||
Opeens heb je het je gaat naar het volksforum......nee ik heb het via het Polo86c register gevonden en ben hier niet meer weg gegaan..
Het is een mooi Forum met fijne mede-forumers.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik ben hier terecht gekomen via het internet.....
|
|
||||
|
||||
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar????
|
||||
|
||||
Ook lid sinds 2003 dus op dezelfde manier als de andere welke aangemeld zijn in 2003...
Tjaap kan jij je nog die meeting herinneren bij de visafslag? Ik zat 2 dagen geleden te denken hoe het eigenlijk allemaal was begonnen - gegaan. Marnix ken ik alweer een aantal jaar en heb ik ontmoet op DIE "meeting" maar heb geen idee hoelang dat geleden is. Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
visafslag scheveningen? toen had ik iig de golf nog.. dus das voor 2002 geweest.. kan me die meeting niet echt meer herinneren.. die waren maandelijks toch? veel boemboem en veel politie gezeur..
|
||||
|
||||
Ik ben hier terecht gekomen Via Richard koehorn de pc op mijn werk (final Gear) start altijd op met het volksforum
|
|
||||
|
||||
Via Google!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
na een motormuizen meningsverschilletje ,ouwe shit pleite ,vwscene ,nu volksforum .
moet wel zeggen de oude sfeer is er bij lange na niet meer
|
||||
|
||||
hoe kan het dat dit topic al 3 keer eerder opnieuw bovenaan de lijst 'nieuwe posts' staat met een nieuw tijdstip en laatste post door Serge, terwijl er niet opnieuw gepost is?
|
||||
|
||||
Via de verslaving van kameraden..
|
||||
|
||||
Quote:
omdat er dan iemand gestemd heeft |
|
||||
|
||||
ikke via een ander forum
|
|
|||
|
|||
via mijn zoek tocht naar een Corrado
|
|
||||
|
||||
Ik zou het zo niet eens meer weten hoe...