|
||||
|
||||
Zo!!! dat gaat maar net hé!!!
grtz, Vic ps dikke foto's!!
|
||||
|
||||
is vaak bij die manne meestal zette ze spacers tusse de schokbrekers zodat ze nog dikkere bande kunne legge dus nog n grotere bodem vrijheid krijge
|
||||
|
||||
Met zo'n bus door Scandinavië lijkt me toch wel een top zomerbesteding!
|
|
|||
|
|||
is dat niet de bus van Busman? www.busman.be
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Huinkroese, Het rijden op het circuit is inderdaad het leukste van deze meeting, hoewel het bekijken (én het beluisteren...) van al die getunede bussen ook al een genoegen is Ter illustratie enkele actie-pics: Gerard
|
||||
|
||||
Audi V8 Doka w/ tiptronic High roof panel w/ Audi V8 & tiptronic... Shorty single cab w/ Audi V8
|
||||
|
||||
Die is zo ontzettend vet, wist niet dat het zo'n Audi ombouw was.
Werd zaterdag ingehaald door een hoogbouw Syncro T3... met 140, best veel bus om zo snel langs te zien komen, deze zal wel helemaal onwerkelijk zijn om langs te zien scheuren. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
DEZE IS VETTT!!
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal leuk als je ziet wat voor oud baasje erin rijdt
|
||||
|
||||
Bij het zien van deze foto kwam er een klein beetje pipi naar buiten.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb je dit monster og niet gehoord (4.2 V8) of over het circuit zien boenderen. Das pas echt indrukwekkend. De mannen hierachter hebben de stylingkit zelf ontworpen en deze is/was is ook voor de verkoop. Tis dat de investering van EUR 2.500,00 (zonder spuitwerk) mij wat te gortig was, andes had ik um zeker aangeschaft. Gerard
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Beetje mengelmoesje tussen deze twee... in de T3 uitvoering dan.
En on-topic: goed kleurtje maar een single cab vind ik altijd leuker. Last edited by huinkroese : 04-02-2009 at 14:47. |
|
||||
|
||||
Die T2 Graffeti is van mijn oom en tante
Hier nog samen met mijn oude T3 voordat ik hem onder handen had genomen:
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 04-02-2009 at 15:54. |
|
||||
|
||||
Kwam deze tegen bij de ATU in Arnhem, de "Feinstaub Terrorist" sticker vond ik ook wel passend.
|
|
||||
|
||||
Ga dinsdag waarschijnlijk kijken voor een Multivan dus zocht even in Google en kwam deze tegen, best een vet ding.
Edit: En nog meer van hetzelfde. Zag deze 17" early Fuchs replica's op Beakersblog, en vind ze ook wel iets hebben maar in chrome niet echt werken, gepoedercoat misschien beter. Last edited by huinkroese : 10-03-2009 at 11:53. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja en vooral als je weet dat die man test rijder is geweest bij volkswagen...... en weet dat er een porche blok achter in licht.. heb ergens nog een filmpje dat die aan het stuuren is over de ring egt niet normaal hoe die kerel kan rijden
|
||||
|
||||
Quote:
klopt idd heb hem diverse malen zien rondrijden met 2 oude baasjes erin met allebei een bigsmile van oor tot oor