|
||||
|
||||
Heel mooi!
|
|
||||
|
||||
Quote:
SLS heeft er 1 voor € 720,-, die van Raceland staat nu ook op Ebay.de, maar op rallye-golf.info zijn er een aantal mensen vrij sceptisch over. Ik wil daar dus nog even induiken om te kijken wat anderen aan ervaring hebben op Raceland.
|
|||
|
|||
De auto ziet erweer netjes uit
|
||||
|
||||
Justice!!!
Heeeeel fijn geworden Hans. Chapeau.
|
||||
|
||||
Mooi mooi... ziet er goed uit bekkers
|
||||
|
||||
applaus!!!!
|
|
||||
|
||||
wordt hier nog een beetje hardcore gesleuteld???
|
|
||||
|
||||
Ben ik ook wel benieuwd naar, hoe het met deze rally gaat.
|
|
||||
|
||||
Wilde graag het spruitstukkie zelf gaan halen bij SLS, ga toch maar voor een spaghetti, maar door een chronisch tijdgebrek kom ik er niet aan toe. Dus gister maar een mailtje de deur uit gedaan om te kijken of ze er 1 kunnen versturen. Als het spruitstuk binnen is dan is dat het laatste wat moet gebeuren om er weer een APK op te krijgen.
Daarna is het nog 1 deukje weghalen wat ik er zelf in gemaakt heb en polijsten van de gehele auto.
|
||||
|
||||
Fächerkrümmer is besteld bij de vrienden van SLS, ligt als het goed is op voorraad. Van mij mag ie komen
|
||||
|
||||
Klinkt goed, ik heb trouwens een afspraak gemaakt om kamers te kijken bij Schreinecke. Kreeg alleen een Omatje aan de telefoon. Nummer was niet goed , maar ze had gelukkig uiteindelijk toch het juiste nummer voor me
|
|
||||
|
||||
Vandaag afgebeuld thuis uit het werk, groot pakket in de huiskamer; de vrienden van UPS waren geweest. Met een grote verhuisdoos met daarin een leuk speeltje vanuit Hofgeismar:
Nu alleen nog even kijken wanneer ik het ga monteren. Misschien dat er maar een zondag aan moet gaan geloven Quote:
Hartstikke mooi!! Ik ben benieuwd of je het wat vind, menig uurtje daar doorgebracht
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, hoe word de rest van de uitlaat?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sander (de vorige eigenaar) heeft er januari 2006 nog een nieuwe uitlaatlijn opgezet op spruitstuk & voorpijp na. Het spruitstuk van SLS vervangt deze 2. De uitlaatlijn ziet er nog ZGAN uit en ik heb dus ook geen reden om daar iets aan te vervangen. Bovendien is de originele brom sportief, maar ook enigzins christelijk. En dat wil ik graag zo houden. Ben niet op zoek naar een echte brulpijp
|
||||
|
||||
Zooow, weer wat nieuws van het front;
Nu de grote lijnen klaar zijn, ben ik wat meer met details bezig (heeft ook veel met tijdgebrek te maken). Vorige week op Marktplaats al een leuke aankoop gedaan: En vanavond de volgende leuke aankoop opgehaald: En ook meteen maar twee nieuwe originele sleutels gereserveerd. Binnenkort wil ik nog een certificaat bij het VW Museum aanvragen, altijd leuk voor erbij. Met nog 2 weken arbeid voor de boeg is de vakantie inmiddels in zicht. Dan wil ik ook weer aan het sleutelwerk beginnen. Spruitstuk eronder en ABS nog even nakijken. Zodat er weer een verse APK afgegeven kan worden. Tegen die tijd houd ik jullie weer op de hoogte!!
|
||||
|
||||
Hans,
denk eraan dat dit spruitstuk GEEN flexibel stuk heeft. Dat wil zeggen dat je motorsteunen in perfecte conditie moeten zijn, of je monteert Vibratechnics steunen oid, anders gaat het ergens scheuren in je uitlaatlijn. Tegen een kantelende motor kan het spruitstuk niet zo goed....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx voor de tip Rene, ik ga er eens kritisch naar kijken!
|
||||
|
||||
dikke rallye!
blij dat je geen raceland hebt gekozen |