|
||||
|
||||
[OFFTOPIC]
jazekerwel kijk maar naar die van mij (http://www.volksforum.com/albums/fi.../8/IMG_2072.JPG) [/OFFTOPIC] [ONTOPIC] [/ONTOPIC] Last edited by 16v-mj : 08-05-2010 at 18:43. |
|
|||
|
|||
Niks mis met zo'n groene, had zelf ook bijna een groene gekocht. Tot ik een zilvere tegen kwam
Vandeweek ook m'n 'nieuwe' bumper gemonteerd, ben er erg blij mee, nu is het weer een nette wagen
|
||||
|
||||
@tuffel: Nice! Nu zonder pleisters! Blijf je wieltjes mooi vinden.
@Vento Vice: En wat is er mis met Dragon Green Last edited by smeerpeer : 08-05-2010 at 22:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als we toch sturen van varianten aan t posten zijn
|
||||
|
||||
Quote:
@jettaracing: jij hebt ook altijd van die (leuke) speciale details! ...nèt als die schaamlippen, uhhh ik bedoel spatlappen op beide variants; wordt dÃ*t de nieuwe trend? (je ziet ze niet erg vaak op dit soort sites...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 09-05-2010 at 09:15. |
|
|||
|
|||
Quote:
Tnx Denk dat ik ze binnenkort een keer opnieuw ga spuiten, want er zitten nu wat lelijke plekjes op. Maar misstaat 'm zeker niet vind 'k... Hoe doe je dat trouwens met die grote wieldoppen op die steelies? Wil dat vandewinter ook eens gaan proberen.
|
|||
|
|||
Ook een leuke variant
|
||||
|
||||
Zo, vandaag maar eens begonnen met de ombouw (achter) naar 5x100 om de Ultralight 7,5x17 (oorspronkelijk voor een
Subaru) met 195/40 te kunnen monteren. Morgen een VR6 hoofdremcilinder halen en wat ontbrekend Goodridge remleidingnippels en dan kan hij afgemaakt worden.
|
|||
|
|||
Das wel een erg dikke variant zo!
Hier nog een mooi voorbeeld:
|
||||
|
||||
Wauw, dat stuurtje uit een paar voorgaande posts is netjes!
Weet iemand waar die te verkrijgen zijn?! echt chique! En weer een toevoeging op de Golf; Nieuwe koplampjes doen toch ook een hoop |
|
||||
|
||||
zijn altijd wel leuk om te zien
Winter: Zomer: in de toekomst nog is een keer stuurtje late beklede met de rooie vlakjes
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
http://img245.imageshack.us/img245/4739/p8160581.jpg Maar weer eens wat aanvulling. Vooral de laatste twee vind 'k erg dik
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Richard : 28-11-2010 at 16:28. |
|
||||
|
||||
die laatste is idd super..
zit zelf ook als ik de C2's behoud met het idee 20mm adapters te neme inplaats van 30 zeker achter dan ben ik van mijn aanlopen op de banden af zou het moeilijk zijn om zo'n dakrails eraf te halen of zijn die speciaal geleverd zonder?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb ze bij mijn variant ook verwijderd alleen zijn die rubbers niet goedkoop, ik meen me te herrinneren +/-200 euri per kant |
|
||||
|
||||
oke dan, het is dus wel mogelijk thnx! voor die prijs laat ik het voorlopig alleen even aan de zijkant ligge eerst de G60 maar is op orde
|
||||
|
||||
Hey John, informeer even op het vw forum, ik weet niet meer of het nu synchro bas of sandra 86c was, maar die heeft zo'n setje rubbers te koop....
|
|
|||
|
|||
Deze is ook wel erg lekker. Bekende van iemand van hier, misschien meer pics iemand?
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Tuffel : 08-12-2010 at 17:06. |
|
||||
|
||||
net aan begonnen.
|
||||
|
||||
Vraagje; ff een beetje off-topic (en toch ook weer niet....):
Een wielranden/ dorpelbeschermerset voor een Golf III variant is toch gewoon hetzelfde als die van een 5-deurs Golf/ 4-deurs Vento? Of... is zelfs een set voor een 3-deurs Golf nog hetzelfde?? (Naar mijn weten is nl. de wielbasis bij al deze MkIII-modellen exact hetzelfde...) Er is vast wel iemand, die dat kan vertellen!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Dorpels zijn wel hetzelfde evenals de voorste wielkuipranden , alleen zijn de achterste wielkuipranden wel anders . Deurlijsten zijn wel allemaal gelijk (maar dan wel icm de wielkuipranden natuurlijk , deurlijsten zonder wielkuipranden zijn smaller ).