|
||||
|
||||
Zal nog even een kleine update in dit topic gooien
We vonden dat odner zo'n vr6 natuurlijk geen trekhaak kon , dus deze is compleet met bumper vervangen vandaag Alleen had er op de 'nieuwe ' bumper iemand al een keer zo'n hele mooie rvs uitlaatplaat op gehad en was alle lak eronder weggebrand Dus is deze weer netjes opnieuw gespoten . in de basislak ........ en Blanke lak de oude en de nieuwe
|
||||
|
||||
Mooi werk man! Kan ook idd niet , een trekhaak .
Alhoewel, met de VR komt hij wel hoog in de ANWB caravan auto lijst
|
|||
|
|||
Kijk zo langzamerhand word het nog wat met mijn ex vr...
Jullie zijn goed bezig heren, en ja agh die achterbumper heb ik zo ook geregeld. Plaatja zat er toen al op ( helaas) |
|
|||
|
|||
het ziet er zo echt veel beter uit dan met die lelijke sleephaak, maar toch stiekum wel gebruikt hahahahha.
hij word echt zo naar men zin, er is ook een ander openluchtfilter (neuspeed) op gekomen, had er een originele bak op van een corrado vr6 paste perfect alleen zat er totaal geen geluid meer in was net op reed ik in een 1300 hahahah. nu wil ik met de uitlaat bezig een mooie catvervanger en het lieftst een hartmann einddemper maar die zijn schaars. aankomende zondag maar even naar leewarden met de vr. mvg ron |
|
|||
|
|||
Vandaag met de vr voor de apk geweest, keurmeester keek eerst even raar maar toen ie alle papieren had gezien was alles goed.
er markeerde geheel niks aan alles was prima, zag er netjes uit zei de man. afgemeld en weer een jaar toeren. Nu ben ik alleen niet echt tevreden over de koeling en gaan dan ook op zoek naar andere radiateur en vinnen, liefst die van een corrado vr6. (durf daarom ook nog niet naar leiden te rijden in de vr want is voor ons 2,5uur rijden, en als ie knapt daar ben ik de lul, en ja ik weet ook dat er anderen verderweg komen maar die hebben de koeling wel goed meer opdate later Last edited by variant110 : 12-07-2010 at 09:56. |
|
||||
|
||||
Mooie VR
|
|||
|
|||
de rooie gti in dit topic gaat in de bingo wie heeft er zin in een project?!
laat maar eens horen. |
|
||||
|
||||
project
ja wel kosta? En wat moet er allemaal nog aan gebeuren? Pb me maar ff Ron Gr Siep |
|
|||
|
|||
Vandaag was het mooi weer en droog dus ik dacht laat ik de vr weer eens van stal halen, die had haast een maand stil gestaan en ik had wel weer eens zin in wat snelheid hahaah
Zo gezegd zo gedaan was lekker aant toeren en een paar keer goed opgetrokken wat nog steeds een mooi geluid geeft met zo'n groot openluchtfilter en de themp. bleef mooi laag, men thermostaathuis lekt een heel kein beetje als ik hem goed gebruik, dus zat er steeds op te wachten tot die eens barste ik denk rij mooi door en doen het lekker in de zomer wel even. Maar vanmiddag was er dan toch in 1 keer een beetje teveel koelvloeistof buiten de motor..................... maar wat bleek het was niet men thermostaathuis maar men kachelradiateur.............. wat nog veel erger is want nu heb ik de auto vol koelvloeistof erg nat en klevering en stinkt. Ik schrok me natuurlijk een hoetje wat ik zag meteen niks meer, gelukkig reed ik niet hard was in een woonwijk en reed een gangetje of 30/40 meteen de auto aan de kant gezet en gedacht wat nu?!!?!??! Nou ja dan is er maar 1 die ik ken bellen en das men zwager Wytze (jettaracing) en gevraagt of die langs kon komen met wat water een een 22mm buisje zodat we hem eerst zolang door konden verbinden zodat ik naar huis kon rijden, hij kwam snel en de vr reed ook zo weer. Nu heb ik hem in de garage staan met veel kranten op de vloer en gaan hem 1dezer dagen uitmekaar halen en de kachel vervangen, mooi putje even W wist een mooie manier zodat het dash er niet helemaal uithoefde maar eens zien hoe en wat, nu ook meteen men thermohuis maar doen hahah. mvg Ron |
|
||||
|
||||
het is een golf 2
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
ja het is een kwaal van golf 2 ja.............
|
|
|||
|
|||
heb de digi eens geleegd op de laptop en kwam der nog al wat fotos van de vr tegen die ken ik hier wel eens neer klappen nou
toen ik hem kocht was ie op de motor en wielen na nog standaard ik heb er toen een ander setje wielen en een schroefset onder gedaan en een leuk grilletje in met een rooie bies ook onder de kap heb ik lekker bezig geweest, er is een spaghettie achter gekomen en heb alles matzwart gemaakt, kon van een mede forum bewoner een mooi luchtfilter over nemen van het merk neuspeed filter is haast te groot had nog 2 recaro's voorstoelen staan van het laaste type corrado 16v met de oude grijse stof en rooie bies en die wou ik erin hebben had er alleen geen achterbank en deurpanelen bij dus aant zoeken geslagen, na lang zoeken een mooie heel en compleet setje gevonden en dat erin gemonteerd het is op 2 manieren elektr te verstellen de rug en het zit gedeelte en ze zijn ook nog elektr verwarmd alleen moet ik daar nog even een kabelboom voor vinden........ het dash is nog helemaal origineel alleen heb ik de klok die bij de motor hoort erin. (jamex stuurtje moet nog even verwisseld worden voor wat anders) van achteren is ie ook nog helemaal origineel incl de uitlaat (die word alleen wel minder dus ben ook zoekende naar wat anders leuks) wel is er een andere bumper achter gekomen wel een originele g60 want de oude had een trekhaak tot nu toe ben ik nog steeds tevreden over hoe hij erbij staat wie weet op de tijd nog eens 16" 9j wielen en plat op de grond het is wel een mooi stel zo met zen 2en naast mekaar over de kleur van de vr6 ben ik ook nog steeds te spreken heerlijk is de zon erop schijnt en hij straalt mooi, maar nat komt het ook mooi tot zijn recht verder zijn er natuurlijk altijd wel dingen die er te doen zijn zoals in men verhaaltje voor deze. als ik weer eens een paar fotos vind dan laad ik ze weer even op. tot zover men mk2 vr |
|
||||
|
||||
Zo dan ,Ron krijgt de zomer in z'n bol ! We moeten binnenkort maar weer eens met het apparaat aan de gang jong
|
|||
|
|||
Quote:
maar dat is het niet. is de namaak ervan. maar die zijn af en toe nog beter als die v-maxx!@#$%$^& |
|
|||
|
|||
Quote:
waar gaat het helemaal over dan?!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Even een update
Ben afgelopen maandag met de vr6 bezig geweest mijn kachel was nog steeds kapot en wou hem nu toch wel eens klaar hebben, dus maar begonnen met demonteren van het dashboard wil hem het liefst er niet helemaal uit hebben en das me ook gelukt. De vloerbedekking en onderkleed was zeik en de zeiknat dus er in het geheel uitgehaald en op en onder kranten gelegd en is al aardig droog aan het worden. Het kachelhuis uitmekaar gehaald en schoon gemaakt van binnen, het vilt wat origineel om de kleppen heen zat was op sommige plaatsen geheel weg ik het op mijn werk een mooi nieuw vilt weten te regelen en dat erop geplakt mooie dikte en alles sluit nu weer perfect en ruikt ook weer fris straks denk ik Maar gauw weer eens in de auto bouwen 1 deze dagen en dan ken ik weer te toeren, doen ik nu ook wel alleen hangt alles erbij en heeft ie nogal veel lawaai in de auto Een maat van mij had ook nog een setje velgen liggen in zijn garage en die wou ik eens proberen onder de golf, het is een setje porsche gullideckels van een 928 in de maten 7j rondom 16inch. ik heb ze er nu onder met een adapterplaten van 4cm van 4x100 naar 5x130 ik vind het wel mooi lijken mijn vraag is wat vinden jullie?! |
|
|||
|
|||
Doen, ziet er dik uit!
|
|
|||
|
|||
de tsw vind ik mooier staan ron.
dus hij is voor zondag wel klaar dan zie ik je wel in dr88. |
|
|||
|
|||
Vond je eerste keuze mooier ron , of anders de RH eronder die ik eronder had .
Die zijn echt onwijs mooi op de auto . |