|
||||
|
||||
BOOOOM!
Yes!, de subs zijn binnen ,en met de technische hulp van Emperor audio ,voor de berekening van de kist ,ben ik deze week lekker weer even bezig geweest ! Foto's zeggen genoeg denk ik Zo was het eerst ....... en nu zit dit erin 2 x 12 inch subs van MTX ,met 2 x 100 mm aero-poorten,in een 110 liters kist .(ja voor de boodschappen gebruik ik de rode jetta ,die heeft een veel grotere kofferbak ) Speelt nu bijna even hard als in de witte jetta ,en dat met maar 220 watt rms vermogen op de subs ! Ben er zeer tevreden mee !! Volgende stap zijn een set kicker achterspeakers ,op de originele plaatsen naast de hoedeplank .Maar dat komt binnenkort wel !
Last edited by jettaracing : 30-09-2007 at 10:37. |
|
|||
|
|||
En dat in een daily.
Ziet er goed uit, net als de rest van je wagenpark ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je En ik zit ook dagelijks minimaal anderhalf uur in deze daily ,dus dan is een beetje goede muziek ook wel lekker
|
||||
|
||||
Nog even een paar fotootjes (sja ,zondagmiddag hé ,lekker rustig op de bank ,moet toch wat doen met m'n vrije tijd toch )
|
|||
|
|||
dat zit er netjes in hoor
|
|
||||
|
||||
Heb het geheel even horen spelen!
Uitermate strak geluid! Vooral de kickers in het dashboard overtuigen enorm! Subs spelen uiteraard even belachelijk hard als altijd:P |
|
|||
|
|||
mooie golf en natuurlijk dikke audio install! Dat laatse word soms vaak overgeslagen bij leuke projectjes...
|
|
||||
|
||||
heej kerel, toevallig kwam ik nog de originele deurstrips van een gti tegen..hoop dat je er wat aan hebt..ik geef een link..
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=46169 mvg Christiaan
|
||||
|
||||
Erg mooi gemaakt weer wytze! Zal eens kijken of er bij mij volgend jaar ook nog een uitbreiding komt... Zal mijn kicker achterspeakers binnenkort ook even proberen, liggen hier alweer 3 weken
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn niet de goede |
|
|||
|
|||
Vandaag de muziek instalatie even gezien, ziet er super uit !!!
Verder een hele mooie wagen !!
|
||||
|
||||
Vanmiddag nog even een paar foto's gemaakt ,want de witte jetta mocht ook weer even van stal
Het was ook zulk mooi weer Golf rules !!!
|
||||
|
||||
Deze week eindelijk m'n "cleane" achterkleplijst erop gemonteerd
Heb van Mellyville een Trunk release setje gekocht ,zeg maar een soort magneet ,waar een staalkabel aan is bevestigd Deze dus . Heb dus deze ingebouwd in de achterklep ,zodat je net even iets moeilijker van buiten af in de koffer kunt komen ,want met de originele achterklepsloten van VW kun je met bijn 9 van de 10 sleutels zo naar binnen lopen En omdat ik net de muziek erin heb leek me dit een goede oplossing ,en het lijkt ook nog wel leuk zo'n lijstje! Het knopje is dus onzichtbaar in het interieur ingebouwd natuurlijk ! Met een 4 mm's dubbel geisoleerde draad aangesloten ,werkt dit echt super goed . Heb het in de witte jetta al jaren zitten ,en dus nu ook in de golf . Binnenkort zal er in de rode jetta ook zo'n setje komen En natuurlijk even een fotootje van de lijst en het geheel En ,ja de lijst is niet helemaal clean ,ik heb er voor gekozen om het lijntje erin te houden ,dan heb je een beetje een 'CL' look Gewoon slotje verwijderd ,volgestreken met poyestervezel ,afgewerkt met plamuur ,en daarna met plastic effect weer gespoten Vond het zelf wel leuk gelukt
|
|||
|
|||
mooi zo geworden wytze.
|
||||
|
||||
Het zit er op . Mooi wytze! Staat erg netjes!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Wytze, mooi gemaakt !!
|
||||
|
||||
Netjes gedaan, en wat ziet ie er goed uit.
Ik heb 'm verleden week zien staan bij Fitworld in Dokkum, prachtig!
|
||||
|
||||
Staat super Wytze, dikke mazzel dat dat ding zo in de bosjes lag in Gersleat
|
||||
|
||||
Onder het motto:Wij weten niet van ophouden met modificeren
Vind het wel weer een heel orgineel idee Wytze .Oog voor detail . |