|
||||
|
||||
Arne, staat echt heel mooi. Precies zoals ik het verwacht had.
En wanneer ga je Remco helpen dan? Kan je mooi ook mijn onderdelen (kabelboompje) uitbouwen. Kan Remco dat eindelijk aan mij versturen |
|
||||
|
||||
Afgelopen week xenon gemonteerd, Hi/Low (dus ook groot licht) 4300K, netjes al zeg ik het zelf, echt wit en niet zo blauwig als 6000K of 8000K:
|
|
||||
|
||||
Kleine update.
Wat ik heb gedaan de laatste tijd: *originele achterlichten gemonteerd *witte knipperlichten voor (branden mee met dimlicht) *originele Hella's gemonteerd met bi-xenon 4300K *gele verstralers *schroefset wat lager gedraaid *Edition achterbank gemonteerd *Blauwe hoedenplank + blauwe dragers erin *Recaro's op electrisch verstelbare frames gemonteerd, moet de bekabeling nog netjes wegwerken Voor het eind van de maand gaat de auto trouwens naar Arno Derby voor een stevige opknapbeurt...Achterpaneel, wielkastranden achter, dorpels, en parafaan zullen oa stevig aangepakt gaan worden, is wel nodig ook... |
|
||||
|
||||
Mooie auto hoor! tres bien.
|
|
||||
|
||||
Ah, de hoedenplank is gemonteerd? Mooi zo!
Heb je al duidelijke foto's van alle slechte plekken, kun je straks mooi een voor-na stukkie maken |
|
||||
|
||||
Hij heeft ze stiekem gemaskeerd met tip-ex op het moment :P
|
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit arne , wat voor bandenmaat zit er om de wielen ?
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Maat is 185/45-15, velgen zijn 8Jx15 ET25.
|
|
||||
|
||||
vet zo die verstalers!!
hoe heb je dat gedaan, gekocht zo ? waar vind je zulke dingen nog .. heel tof iig!
|
||||
|
||||
Echt een mooie auto zo.
Die velgen helpen daar eenflink stuk aan mee!! Leuk hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wilde ze nieuw kopen, maar op vw-classicparts hadden ze alleen een linker, en geen rechter (of andersom ) Dus heb ik ze zelf gemaakt, met lampenfolie, te koop bij de betere truckersshop Ik ga ze er weer uit halen denk ik, wil er eigenlijk geen verstralers meer in..Misschien binnenkort een 1984 GTI grille. |
|
||||
|
||||
Zo, vanochtend de auto bij Arno Derby gebracht, voor het laswerk. Auto wordt ws. meteen compleet overgespoten
|
|
||||
|
||||
Toe maar, das wel interessant, ik ben nu al benieuwd naar het resultaat...
Hij wordt tog wel weer wit he? of een cameleon kleur?
|
||||
|
||||
Hij word gewoon in de originele kleur gespoten ja. (als hij compleet gespoten word dan)
Ik heb er nog niks aan kunnen doen omdat mijn planning een beetje verknalt werd vandaag maarja de Audi is van de brug af (na n half jaar ) en de golf staat er op . Maandag ga ik alles eens goed bekijken dus dan zullen we meer te weten komen. Gr Arno
|
||||
|
||||
Quote:
Komen lamborghini stijl deuren in, doorgelaste booskijker, cleane achterklep, RS bumpers, en m3 spiegels. Alles wordt gespoten idd gespoten in deze kameleon kleur: Niet dus, wordt gewoon netjes in alpinweiss gespoten Reden oa: Parafaan wordt ook vervangen, stukken wielrand achter onder, delen dorpel, achterwisser en sproeier gaatjes worden dicht gemaakt, nieuwe sticker rond achterruit, nieuwe dorpelstickers, nieuwe keienvanger, etc :p |
|
||||
|
||||
Heel vet deze witte GTI...!!!!
|
||||
|
||||
Nog een fotootje van vorige week:
Hier komen de wielen al een stuk beter uit de verf |
|
||||
|
||||
Ik ga er vanavond aan beginnen. Ben alleen het fototoestel vergeten mee te nemen . Die volgen woensdag pas. Maarja zal denk ik vooral demontage werk doen vanavond.
K hou je op de hoogte
|
||||
|
||||
Gister een begin gemaakt aan de auto. De kop ge-demonteerd enzo.
De parafan is wel echt slecht en daarbij is de binnekant achter het dashboard ook aangetast. Verder is de linker dorpel zover aangetast waardoor een stukje van de bodem ook weg is . Het achter paneel is bovenin ook wat slechter dan varwacht maar niet echt schokkend. Verder weinig erge dingen tegen gekomen. Foto`s volgens. Gr
|
||||
|
||||
Hier alvast wat telefoonpics:
Front + schermen eraf Hoek parafaan Parafaan binnenzijde Arno nogmaals bedankt voor de MMSjes he |