|
||||
|
||||
Mooi project dit, respect voor de goede aanpak want dat verdient zo'n bus.
Ook een mooie kleuren combi, hier in Almelo zie ik in de zomer ook wel eens zo'n bus maar dan cream met bruin, en dat vind ik ook zo'n mooie kleuren combi.
|
||||
|
||||
dat is bert-jan zijn t1 zeker een hele mooi bus.
|
|
||||
|
||||
Hansie.......nog nieuws over de boes kerel ???
|
||||
|
||||
Weinig nieuws hier aan deze kant..errug druk hiero.hoop dat ie voor het nieuwe jaar wel gespoten is.....
|
||||
|
||||
Quote:
klopt is van bertjan maat van mij.. en ik woon ook in almelo(w) |
|
||||
|
||||
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffff
Zo effe wat stof afblazen.... na 2 jaar.... Een kever een T2b panel (waar ik overigens ook mee bezig ben om klaar te maken) verder.. is er eindelijk wat gebeurd met m,n spijl.. De binnenkant is in de kleur gespoten...!! volgende week gaan ze beginnen met de buitenkant.....
|
||||
|
||||
goed bezig!!ben benieuwd naar de kleurkeuze voor de buitenkant...
|
|
||||
|
||||
Bus gespoten
Jajajajajajaja....!!
het is eindelijk gebeurt.. de spijl is gespoten en hoe...!! afgelopen vrijdag telefoon gekregen van m,n pa dat ie waarempel klaar was... nou ik moet zeggen het was het wachten waard.. De oranje witte kleur is afgevallen en we zijn gegaan voor een originele vw kleur (welliswaar niet bouwjaar gerelateerd) maar wel de mooiste kleurstelling al zeg ik het zelf.. Mango green seagull grey.. genoeg tekst hierbij de plaatjes. goedgekeurd door m,n dochter echt strak gespoten kan niet anders zeggen. petje af voor de spuiter...!! nu effe schuur netjes aankant maken. effe 2 kleine projectjes afmaken en dan komt ie mijn kant op.. afbouwen...!!
Www.retro-cruisers.com Last edited by retro hans : 25-04-2012 at 21:07. |
|
||||
|
||||
zeeeer netjes,
en 1 van de mooiste kleurencombo's die ik heb gezien op een spijl!
|
|||
|
|||
super gaaf zeg, ik zeg eerst de bus en dan die andere projectjes!!
|
||||
|
||||
Whooww dat ziet er erg strak uit! Gave kleur.
Nu komt het mooie werk aan, veel plezier met het opbouwen! |
|
||||
|
||||
super kleurkeuze.
|
||||
|
||||
Mooi Hans!
|
||||
|
||||
Mooi !
Succes met bouwen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
|||
|
|||
Staat super dat kleurtje.
|
|
||||
|
||||
Er gaat weer schot in komen, heel binnenkort!
Goed zo Hans
|
||||
|
||||
Jazeker..
Na een reeks van gebeurtenissen..(geboorte/ander werk zoeken enz) zijn we weer begonnen.. Eind deze week komen de onderdelen binnen en dan gaan we bouwen...
|
||||
|
||||
Ik ken het, succes met het bouwen!