|
|||
|
|||
zo te horen is die wel wat getuned zeker of niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, en de BBS'en zijn: Voor 8J x 15 et 18 Achter 8,5J x 15 et 16 Quote:
Dat dacht ik ook ja, dat het er netjes uitziet En ik moet nu nog op mijn motorkap wachten en totdat ie weer gekeurd kan worden, dus ik denk dat ik deze vakantie nog niet veel kan ga rijden, maar we hebben daarna ook nog tijd genoeg toch Maar dat gaat er zeker een keer van komen ja Quote:
Dat valt wel mee hoor er zijn geen grote ingrepen gedaan. Het blokje is maar tot de eerste overmaat gehoond dus niets drastish, en de G-lader is wat bewerkt, verder alleen een nieuwe spaghetti erop en dat was `t wel zo`n beetje, want ik rij nu ook nog met een originele poulie en 310cc chip. Maar ik ga er verder ook niet veel aan doen, ik vind `t best zo. |
|
||||
|
||||
Hehe dat werd tijd he dat het er zo uit zou gaan zien.
Groeten Nick |
|
||||
|
||||
Vanmiddag uit verveling nog maar even een foto geschoten van de G60 bij z`n nieuwe onderkomen, nadat ik de nieuwe Kicker composet erin heb gezet.
Maar het wordt nu echt tijd dat ie weer op de weg komt. Last edited by Dubweiser : 13-08-2007 at 03:27. |
|
||||
|
||||
verdomme, wat een mooi ding zeg, krijg echt steeds meer zin om weer een golf 2 te kopen, stikt op dit forum van de dikke editions
|
|||
|
|||
Hele mooie g60 !!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie ride Willem, nog een paar final touches en je kan karren Ligt aan mij of staat ie nog hoog op de poten ??
|
||||
|
||||
Quote:
en ik weet er nog wel een, geen Edition maar daar voel je niets van |
|
||||
|
||||
Kleine Update :
We zijn alweer een weekje of 3 verder maar er is opzicht niet veel meer gebeurt sindsdien. Heb in de tussentijd wel nog wat leuk spul kunnen scoren voor in de wagen zoals deze Alpine 9855R Radio, een composet van Kicker en 2 hoedenplank speakers van Kicker Bijgaand deze 12vL7 woofer van Kicker die ik al eerder heb aangeschaft. De G60 staat nu momenteel bij de spuiter om de mortorkap, zijschermen, kofferklepgreepje en nog wat klein grut te laten spuiten. En hopelijk is ie dan vrijdag weer terug zodat volgende week de startmotor nog gereviseerd kan worden en de rembekrachtiger nagekeken kan worden. Quote:
Hij staat inderdaad nog hoog op z`n poten Maar zodra ie helemaal klaar is na mijn mening, dan gaat ie vóór zeker nog een centimeter of 3 á 4 zakken, en achter nog wel wat meer Last edited by Dubweiser : 04-09-2007 at 16:09. |
|
||||
|
||||
Hier nog wat foto`s die vanmorgen bij de spuiter zijn genomen.
Zoals jullie kunnen zien komt er en origineel vw nieuwe motorkap op en alle aandachtspuntjes zijn weer mooi strak gemaakt en alle deukjes eruit gahaald. Maandag word ie gespoten en in de loop van de week zal ik `m weer thuis in de garage hebben staan, zal ook dan nog wel wat foto`s maken. Ook heb ik nog 4 nieuwe wielkuiplijsten kunnen bemachtigen die na deze klus erop kunnen En Nick.... nog bedankt hé Bruudje Last edited by Dubweiser : 15-09-2007 at 17:11. |
|
||||
|
||||
gaat allemaal goed kome zie ik! Ben benieuwd na het eind resultaat.
|
|
||||
|
||||
Dat is goed nieuws Willem !!
Wist dat je hem eens ging laten overspuiten maar niet nu meteen. Heel netjes
|
||||
|
||||
Quote:
Niet meer te redden... heel het chassis staat scheef! De auto ziet er wel heel gaaf uit.
|
||||
|
||||
Nee hoor het chassis is weer gericht, kan weer recht kijken
He soepstengel, niks te danken he! |
|
||||
|
||||
En Willem hoe staat het ervoor met de G60 ?
Haalt ie nog een laatste meeting dit seizoen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ga ik helaas niet redden want alles staat eerlijk gezegd op een laag pitje. Want elke keer als er iets gemaakt of klaar is kom ik weer wat anders tegen. Zoals bijv. vorige week. Ik kreeg m`n wagen terug van de spuiter toen opeens ook nog m`n radiateurbalk afbrak, dus de moed begint me een beetje in de schoenen te zakken. Heb nu wel een nieuwe besteld en die kan ik vandaag ophalen bij `t postkantoor, en ook m`n dorpelverbreding is vandaag binnen gekomen dus die moet ik ook nog ff bij de dealer oppikken. Dan moet deze week ook nog mijn startmotor er onderuit voor een revisie en de rembekrachtiger of de ABS computer werkt ook nog niet na behoren dus dat moet ook nog even uitgezocht worden wat er nou precies aan de hand is. en als `t nog meer tegen gaat zitten moeten ook nog mijn remmen eraf voor revisie. en er moet ook nog waarschijnlijk een nieuwe accu in. ook moet ik nog op zoek naar 2 nieuwe mistlampen want die waren ook al afgebroken laatst. dus je kunt `t denk ik wel begrijpen dat `t mij allemaal een beetje de nek uit komt wat betreft de G60 Last edited by Dubweiser : 24-09-2007 at 12:07. |
|
||||
|
||||
Volhouden Kerel, dat hoort er allemaal bij!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
kom op volhouden het is echt een dikke bak man werkelijk waar..
|
||||
|
||||
Willem jonge, het komt allemaal goed.
Groeten Bruudje. |
|
||||
|
||||
Mooi project, en volhouden he! Ik weet wat tegenslag is, blok gereviseerd en blok ik de soep gelopen dus kon weer opnieuw beginnen, maar ik kan je zeggen achteraf ben je verdomd trots. althans ik wel! Ik hou je topic in de gaten altijd leuk om dit soort projecten te volgen
|