|
|||
|
|||
Als er ruimte/tijd is kan ik hier aan de brommert sleutelen en anders kan het thuis in de schuur maar dan heb ik net ''wat'' minder ruimte..
|
|||
|
|||
Gewoon op de stoep voor het huis
Auto kan nog net het opritje op, na de winter gaat ie verder omlaag dan word het lastig
|
|||
|
|||
Quote:
Cool! Ik had precies zo'n derbi
|
||||
|
||||
Ik sleutel of in mijn garage of op de oprit.
Paar foto's Garage groot zat voor een auto en nu die nog wat opgeruimder is kan ik de wagen er ook mooi in wassen en poetsen. Sleutelen gebeurt meestal op de ruime oprit. Oprit is groot zat passen makkelijk 3 wagens op en dan nog eentje in de garage, dus klus plaats meer dan zat. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Een jaar en 2 dagen verder nu... Vertel!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
wat op straat kan doe ik, voor grotere klussen even naar een doe-het-zelf hal.
|
|||
|
|||
Heb een garage maar het meeste werk gebeurt gewoon op straat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde hier. Heel fijne stalling in Nettetal, in de buurt van Venlo, bij meneer Knedel in de loods, maar meeste werk gebeurt op straat. Alles van lampje vervangen tot motorwissel.
|
||||
|
||||
Ik heb hier thuis bij me ouders de beschikking tot een goed geïsoleerde schuur met een garage ernaast.
Voor de meeste dingen zit ik als het niet regent buiten te sleutelen: Schuur: Oud aanrechtblad: Met gaskachel, ideaal nu het wat kouder word buiten. Garage met wat rommel van me pa: Edit: Winterstalling (4,5Mx3M) voor me Golf MK2 GTI bij ouders van een goede vriend van me, 500 meter verderop: De GTI kan daar de winter mooi droog en overdekt staan. Er komt nog een zeil voor de auto langs.
Volkswagen Golf 2 Last edited by gj-x8rs : 08-11-2010 at 23:41. |
|
||||
|
||||
Vandaag ook weer op de oprit bezig geweest met de Clio...en voor de verandering eens naast de garage aan het lassen geweest
|
||||
|
||||
de parking:
Achter waar vaak wel een auto staat, schuur netjes achter de bosjes: of zo: kiek, dr past zo nog een wagen in de schuur! (wel eerst opruimen...) maar bij een kennis van me is het lekkerder sleutelen!
|
||||
|
||||
Bij Sleutelclub Leek. Heb ik mijn Derby gestald. Heb een eigen plek en kan zo mijn auto t gangpad in duwen of naar de brug duwen om aan te sleutelen
|
||||
|
||||
bijna alles op straat, of voor het huis op het grasveld(stevige planken onder de krik)
voor de grotere dingen kan ik bij een maat van me terecht, die heeft een brug. als ik een paar goed bokken zou hebben zou ik ook de grote dingen thuis doen
|
||||
|
||||
Quote:
Inclusief gratis sleutelhulp.
|
||||
|
||||
slechte foto maar dit is mijn garage:
aan beide kanten openslaande deuren en de trap die je rechts ziet gaat richting mijn slaapkamer verder sleutel ik ook veel op de oprit (kunnen ruim 3 auto's achter elkaar). eens een keer boven de put bij een maatje van me op het werk (vrachtwagenmonteur) en wel eens bij Matheo en Jappie in/achter de schuur:
|
||||
|
||||
Quote:
oohhhh dat is koning! |
|
|||
|
|||
Zo van de week druk bezig geweest met mn klus hokje.
De beton gestort, kan nu mooi uitharden en dan kunnen we bezig met het indelen van het hele hok. Ben nu opzoek naar een 2koloms brug. Hoe het er heen lag. De beton pomp , was een kleinere besteld maar die was stuk. Dus dan maar met grote werk bezig En het beton vloertje. Zodra alles is ingericht volgen er wel meer fotos |
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan niet anders dan VET worden heel netjes en mooi groot. ben benieuwd hoe het is als het af is
|
|||
|
|||
Mooi hokje ruurd
|
|
||||
|
||||
gaat al de goeie kant op ruurd,erg mooi 'hok'....