|
||||
|
||||
Quote:
plastic laag ...hmmm kan beter draagarm laag liggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zit 1 cm boven het plastic laag...
|
||||
|
||||
Toen ik de Golf kocht zag ik dat nog maar één van de twee lampjes in het dash werkte, maar omdat er andere dingen waren die voorrang hadden ben ik niet echt aan toe gekomen dat te vervangen.
Toen laatst het tweede lampje het ook begaf was het toch wel nodig de boel even na te kijken omdat ik 's nachts helemaal niet meer kon zien of ik nog benzine had en hoe hard ik reed. De rest van de tellerbak werkte wel nog prima. De teller en klok deden het, en alle lampjes voor oliedruk en knipperlicht ed. werkten zoals ze horen. Mijn eerste oplossing was dus de lampjes te vervangen, vooral omdat ze één voor één stuk zijn gegaan. Heb ze dus vervangen, en nog geen licht. Voor de zekerheid nog maar een setje geprobeerd, maar nog steeds: donker. Andere oplossing het vervange van de lichtschakelaar. Ook die heb ik door twee exemplaren vervangen. Weer deden alle functies van de tellerbak het, alleen de lichtjes niet. Heb nu net dus de derde en laatste oplossing die ik kon bedenken (op het vervangen van de kabelboom na) geprobeerd: de tellerbak vervangen. Ook hierbij weer met hetzelfde resultaat: wel functies, geen licht. Kan iemand me vertellen wat ik nu nog kan nakijken? Heb er eigenlijk vrij weinig zin in de kabelboom te vervangen om even te proberen of dat het probleem misschien is. Zekeringen heb ik uiteraard al nagekeken.
|
|||
|
|||
je kan het licht toch harder en zachter laten schijnen? met zown ''rolletje''
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is niet m'n eerste Golfje hè. 't Schijnt helemaal niet...
|
||||
|
||||
ree jij toenet(rond half 11) door munstergeleen???
want zag een lage witte golf 2 met velgen die op die van jou leken, maarja da zie je nie zo goed als ie rijdt |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit heb ik dus niet getypt ben s'avonds na 9 uur pas thuis gekomen Vraag me af wie er op mijn account kan zitten Maar heb wel een vermoeden maarja wie ben ik...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou best kunnen, m'n vriendin woont daar.
|
||||
|
||||
Quote:
haha ook al?? jij kwam net munstergeleen in gereden, en ik uit, ik had gele lampen |
|
||||
|
||||
Quote:
Zouden alle goede vrouwen dan uit Munstergeleen komen? 't Zal toch zeker niet dezelfde zijn he...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop niet dat het dezelfde is, en als hetdezelfde is dan vind ze ons niet leuk maar onze witte VW'ens |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze geeft niks om auto's... Maar wel om mij, dus 't is al ok... voor nu. Ik bedoel... mannenforum... cilinderkop, verbranding, rubber oproken, benzinegeur!
|
||||
|
||||
Owja...
That's it.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er van de week geweest, en ze hebben de auto uitgelijnd met uitzondering van de linker spoorstang. Die was zo vast, net als alle andere bouten en moeren aan deze auto, dat ie de zaak met geen mogelijkheid los kreeg. Advies was om even de zooi gangbaar te laten maken door het warm te laten stoken bij de garage en dan terug te komen. Heb er een tegoedbon voor gehad, dus ga ook wel komende week even langs. Totale prijs was €50 excl. fooi voor de monteur die erg zijn best gedaan heeft om de vastzittende zooi in orde te krijgen. Heb de dag van het uilijnen nog even de bouten en moeren waarmee de schokbrekers aan de fusees voren en aan de as achteren vast zitten vervangen door nieuwe exemplaren van de dealer. Mag ook wat kosten zeg, paar schroefjes... Vóór het uitlijnen de schroefset nog wat verder omlaag gedraaid. Heb nu voren nog anderhalve, en achter een halve centimeter over. En van de VAG-sloop nog een 16v lip gehaald met openingen voor de koelkanaaltjes van de remmen. Kanaaltjes zelf zoek ik nog, dus wie ze heeft liggen laat het me maar even horen. Verder dus gisteren de radio / cd en compo setje opgehaald, en van 't weekend nog even naar Roermond rijden voor zwart-witte achterlichten. Als het een beetje uitziet komen die er in, anders gaan de huidige er weer terug in. En vanaf dag één vielen de knoppen al uit het dash, dus maar gelijk de gebarsten knoppen-houder-plaat-dinges vervangen door een goede, en alles zit weer vast. En toen toch alles al uit mekaar lag de kappen achterin naast de achterbank geïnstalleerd. Wat een klote-werkje als je auto grijs kenteken geweest is... De metalen pinnen waar de achterbank in grendeld zitten niet helemaal op de juiste plek terug gelast, dus de kappen moeten bijgewerkt worden. Als iemand zich geroepen voelt de pinnen op de plek te komen lassen: het bier staat koud! Ben van plan volgende week onder andere de hemel nieuw te bekleden op aanraden van Peter139, ben er alleen nog niet uit welke kleur en ja of nee een patroon... En gelijk ook nog even een Votex console installeren, heb er alwéér eentje van de sloop gehaald. Verder moeten de Recaro's nog opgehaald worden en één van de stoelen moet een nieuw frame krijgen. Het zijn overigens G60 Recaro's, helemaal elektrish. En als dit alles klaar is vinden we wel weer wat. Moet onder andere de bougies nog vervangen en de verdeelkap gelijk mee wisselen voor een nieuwe. Pluspuntje: bij he nakijken van de bougies moest de luchtfilterbak er even af, en vond de carb er wel erg raar uitzien. Het is dus geen carb, maar een monopoint inj. Vandaar dus zo zuinig.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 31-08-2007 at 02:16. |
|
||||
|
||||
Kom maar langs, neem het lasapparaat niet mee naar Arnhem
Ik heb binnenkort 2 Recaro Golf 2 stoelframes. In hoogte verstelbaar, gewoon de originele dus! |
|
||||
|
||||
Das nogal een prijsje chris
Ik had precies hetzelfde probleem met het vastzitten van de spoorstang. Maar met een beetje handigheid heb je die binnen 30 minuten weer gangbaar. Zag je laatst nog rijden van een afstand maar leek net of je zwarte naafdeksels hebt, klopt dat? En je zou eens wat nieuwe foto's kunnen plaatsen met de lip
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de deksels er nu af. Ze lijken niet helemaal te passen zoals het moet, en ik heb ze er maar zelf afgehaald voor ze er vanaf vallen. Foto's komen na 't weekend ergens. @Ruben: thanks, komt helemaal in orde.
|
||||
|
||||
Op weg naar huis maar even snel een feuteu gemaakt van de Golf met de dikke lip. Niet meer echt veel speling zo.
Staat niet in een put ofzo. :P
|
||||
|
||||
misschien dat ik toch maar weer die lip erop ga doen, ofja een nieuwe koop, omdat mijne immitatie was, en niet mee gaf
|
|
||||
|
||||
Van de week nog even bij Alberto langs geweest voor onder andere een nieuw setje bumpers met rode bies. De oude bumpers met chromen bies werden nogal grijs, en ik vond het chroom niet zo mooi bij de witte auto passen.
Alberto, bedankt voor 't vasthouden en de koffie en gebak. Hier nog even wat foto's met de nieuwe bumpertjes. En tsja... hij's laag... Onderweg naar huis gisteren nog een originele witte Golf gezien, en moest er toch effe naast gaan staan.