|
||||
|
||||
Verdomme wat zonde! Ga je hem weer opknappen?
Op die laatste foto heeft ie trouwens wel de ultieme boze blik zo.
|
||||
|
||||
Quote:
Ha! Zijn we oud-collega's?!
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker word ie opgeknapt dit is hem nou dit was hem ooit:P |
|
||||
|
||||
Heel goed!
Meeste werk is alweer achter de rug zo te zien.
|
|||
|
|||
Quote:
deze valt me op om 2 redenen...van links heb je geen voorrang...en die banden zien er ook vrij glad uit |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja alleen het duurste moet nog |
|
|||
|
|||
@ Golfmk1'83. Goed bezig, ziet er weer netjes uit
|
|
|||
|
|||
@ B-ram:
als je meer leest, lees je dat die mevrouw voor de haaientandjes stond maar opeens de weg op draaide..
|
||||
|
||||
Quote:
bandjes waren idd wel glad,maargoed op een mooie zomer ochtend heb je aan slicks genoeg toch? trouwens nog een geluk dat ik de 17"evolution wielen het weekend ervoor geruild had voor deze gebakjes anders hadden we die ook weg kunnen gooien...
|
||||
|
||||
ow, had it topic nog niet gezien...
nou ja, voor de mensen die het verhaal nog niet kennen: we hadden deze golf gti net gekocht bij ruud(`s fridolin) n op de terug weg is de trailer net na eindhoven op de A67 gaan slingeren, waardoor de controle van de auto niet mee te houden was foto`s van plaat des onheils! de A67 van eindhoven richting venlo. bij het bergings bedrijf... tis jammer maar helaas.
|
||||
|
||||
ik ken het verhaal maar als ik deze fotos weer zie heb ik toch weer een brok in mijn keel oooohh en de thuiskomst bij de vrouw wat een drama week moet dat geweest zijn.
gelukkig was er geen persoonlijk letsel....... maar geestelijk ooooh |
|
||||
|
||||
Laat ik als eerste zeggen dat ik de regels niet uit m'n hoofd ken en dat ik 't klote voor je vindt.... maar is zo'n tandem-asser met 'n auto er op ook niet veel te zwaar voor achter zo'n Golfje?
|
|
||||
|
||||
Quote:
de vrouw zat erbij in de auto toen het gebeurde, en die heeft vanaf het gebeurde tot het bergings bedrijf aan een stuk gehuild
|
||||
|
||||
Quote:
mijn ambulance is maar een korte 2tonner en weegt leeg zon 400 kg ongeveer. na wat onderzoek door de k.l.p.d. bleek dat deze golf een gewicht van 1150kg mag trekken en een kleine trailer met een lege golf1 zit net aan de 1000 kg, dus dat was ook het probleem niet.
|
||||
|
||||
Gewoon effe verkeerd gehandeld denk ik. Gebeurde me ook effe toen de combinatie achter de Audi 80 begon te slingeren. Ik reed te hard, en de kar was gewoon heel verkeerd geladen. Neus van de Golf op de kar stond naar voren, maar met de motor los in de kofferbak. Veel te veel gewicht achter de as van de aanhanger dus.
Bij 't slingeren meteen heel kort hard remmen, en weer gas er op. Dan trekt de combinatie zichzelf weer recht. 't Is trouwens wel effe een behoorlijk schrikmoment zoiets, als je op de Duitse snelweg met 100kmh begint te slingeren, met twee vrachtwagens achter je, en racende Duitsers die je voorbij vliegen.
|
||||
|
||||
Quote:
idd het ergste is op zo`n moment als je niet zelf achter het stuur zit nou ja het is al eenmaal gebeurt en de opvolger van de roze is al bijna gefixt. maar het blijft in je geheugen gekrast! en idd niet zo fijn met die duitsertjes...
|
||||
|
||||
Quote:
Precies daarom heb ik toen mijn nachtblinde pa achter het stuur uitgeschopt. Heb zelf alleen B-rijbewijs, en hij zo goed als alle rijbewijzen, maar op een route die ik dagelijks heb gereden, met goed zicht, vertrouw ik mezelf meer dan m'n pa die al een eeuwigheid geen snelwegen meer heeft gedaan, of meer dan 30 minuten achter elkaar heeft gereden... ondanks dat roze papiertje.
|
||||
|
||||
Vorig jaar:
Mevrouwtje in een X5 dacht even over mijn Audi te rijden bij een tankstation. Gelukkig wel geld gevangen van de verzekering, met dit als resultaat:
|
|||
|
|||
Quote:
jezus he had dit verhaal wel ooit is gehoord maar nu ik de foto,s zie pffff tis maar goed dat mijn vrouw er niet naast zat .....die zat nu nog tehuilen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
wow! Zonde van de audi
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |