|
|||
|
|||
Weinig reacties trouwens?
Allemaal stille genieters hier....of bang voor een wild wijf
|
||||
|
||||
sow.. gaaf die oude banaan van mel..
|
||||
|
||||
gooi je haar los en maak me gek
carosserie ziet er tja ..... standaard uit hoe staat het ervoor met de motor ?
|
|||
|
|||
Oude banaan van Mel? Wat is dat voor Bokito taal?
|
||||
|
||||
Pics van een matig uitziende Golf Rallye doen nogal onder tov de geile onderdelen op voorgaande bladzijden Maar het zal wel door de kwaliteit van de foto`s komen. Hoop dat er snel foto`s komen van een strakke motorruimte met veeeel pretspulletjes
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zo kom je natuurlijk nooit van je oude ijzer af !! Gr. Ron
|
|||
|
|||
Gelukkig ben ik al wel van wat oud aluminium af in de vorm van een kromme kop die nu op de jouwe zit! Mhoehahahaahahah
Stel je even netjes voor trouwens met wat plaatjes van die kromme sloper van je.
|
|||
|
|||
Boer bouwt rallye met tractor motor.
Denkt dat hij daar zijn wilde haren mee gaat verliezen.... Koekjes waren lekker dikke, jammer dat jullie er niet van konden genieten. Suc6 met je projectje, nu eigenlijk 2 projecten. De motor, die al aardig opschiet . En dan ook nog een auto die wat liefde verdient die hij bij de vorige eigenaar niet kreeg... |
|
|||
|
|||
Heej Ron,
De rallye staat nu op de knuffelplek en word al steeds knapper van al dat geknuffel En de koekjes hadden me denk ik ook niet lekker meer gesmaakt, een of andere kinderachtige kerel heeft me daar bekeurd, tijdens het koffie drinken bij mel. Maar ben volgende maand ook nog in de buurt dus koop maar vast een pak koeken @Erik,,,,voor de motor loopt nog steeds een bestelling van wat deeltjes, maar heb er ook geen haast mee om heel eerlijk te zijn. Knutsel nu af en toe aan de auto waar ie in komt.
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 05-06-2007 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Nou ben ik wel heel benieuwd wat dit gaat worden, als Mad Mel er zich mee gaat bemoeien (en zelfs auto's doneren?!?!?)
Ben eigenlijk stik jaloers op dit soort projecten, eigenlijk ligt mijn hart ook bij deze acties! Maarja, 20 autos waarover ik het geld moet verdelen he
|
|||
|
|||
Als jij vantevoren meld wanneer je komt zorg ik dat ik lekkere koek in huis heb.
Ben benieuwd naar de vorderingen aan de rallye, kan je daar niet eens foto`s van posten misschien? De motor is ook leuk natuurlijk, maar aangezien je nu meer met de auto bezig bent dan de motor willen wij daar foto`s van de vorderingen van zien . |
|
|||
|
|||
De koker had wat bobbels en een kijkgat aan de bovenkant, dus moest de dorpel eraf, ook de tussendorpel direct verwijderd.
@ Ron bedankt voor je interesse, en ik zal eerst even vasten voordat ik kom @ Stijn, Mel is de goedheid zelf, hij geeft graag aan goede doelen En trouwens om dit project te beginnen heb ik een moelijke beslissing genomen, namelijk mijn totaal gerestaureerde golf1 moest dan wijken Maar ik moest een keuze maken, de andere type1 kan nu blijven, samen met mijn troetelduifje
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Richard. Ik denk dat ik maar jou kant op kom met de schakelaars ipv dat jij mij kant op komt. Zal het een keer overleggen met Stefan.
|
||||
|
||||
Heb je nou een nieuwe Rallye dorpel gevonden? Zo dan....
Ja ik moet eigenlijk ook eens wat laten wijken en wat turbo geld en tijd in wat leuks steken, maar kan nooit afscheid nemen
|
|||
|
|||
@ Stijn de dorpel kreeg ik erook nog bij....is het geen goed mens die mel
Het tussenstuk heb ik uit een gewone golf2 geknipt, dit is bij een gewone golf de buitendorpel
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Richard, echt een vakman op dit gebied.
Ik hoor het wel als je deze kant op komt, ik bel je van de week even. |
|
|||
|
|||
Voel me net sinterklaas.
|
|||
|
|||
Je voelt je niet alleen zo hoor.....
Kom je binnenkort ook nog langs uit dat zonnige spanje vandaan met een kadootje voor mijn collega??? |
|
||||
|
||||
heb je de mk1 nu verkocht richard???
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk (hoop) de bruine golf 1.