|
||||
|
||||
hey
heb je vandaag volgens mij gezien in haaksbergen. ik stond bij de het spoorweg museum. zilvergrijze golf 1. polo ziet er erg goed uit! |
|
||||
|
||||
Jah dat klopt zwaaide nog wel naar je mooie mk1 trouwens
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, mooi gecleand.
|
|
||||
|
||||
Zo naar eindelijk weer begonnen met mn andere velgen Teardrops laat ze nu weer voor de tweede keer afdraaien omdat ze de vorige keer veels te grof zijn afgedraaid daar was geen schuren aan nu worden ze dan eindelijk strak afgedraaid en gepolijst zal volgende week foto's posten van de velgen .
gr Joey
|
|||
|
|||
damn gaan wij op dezelfde velgen rijden :S...
Ik ben klaar met het polijsten moet alleen nog spuiten ... (ohja en de naafkappen nog) |
|
||||
|
||||
Leuke velgjes, lekker oldschool.
Maar verlaging blijft hetzelfde? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee als de teardrops eronder komen komt er gelijk een schroefset onder dan kan ik ook wat lager! EINDELIJK
|
||||
|
||||
Teardrops gaan goed staan joey
|
||||
|
||||
Wat voor schroefset komt eronder?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben naar een zaak hier in de buurt geweest 900 euro +oude pooten inleveren en dan een kw schroefset
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 06-09-2007 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Zo heb vandaag eindelijk mn velgen terug gekregen van de draaier ze zijn echt strak geworden!! Nu alleen nog polijsten !Hier wat pics.
gr joey
|
|||
|
|||
Wat een lelijke velgen joey, om te kotsen zo lelijk :P
Ik moet er nog 2 spuiten en dan ben ik eindelijk klaar wat een tering werk zeg... Zal zaterdag ff wat foto's posten heb je alvast voorproefje |
|
||||
|
||||
dat gaat zeker helemaal goed komen. vind dat echt super mooi staan zo'n teardrop setje. alleen als ze teveel gaan glanzen vind ik het weer minder, dus niet te lang polijsten he
vind A3 velgen ook mooi onder de polo 2F. had ik mijn teardrop setje maar bewaard toen ik mijn golf 2 naar de sloop bracht (is alweer 3,5 jaar geleden) succes ermee!
|
||||
|
||||
bedankt voor de reactie's
@slimmastershady: de druppels worden de kleur van de auto denk ik . @mark2fpolo : ik stuur je de mijne ook wel ff
|
||||
|
||||
Foei lelijk zeg...
Nee, gaat vast goed staan joey. Als je net zo hard polyst als je werkt zullen we ze in 2010 onder je auto zien ofniet ... Als je ze er binnenkort er onder hebt gaan we een x pica's maken
|
||||
|
||||
Quote:
En bedankt hé SIEM Dit weekend ga ik er mee beginen Ze komen er pas volgend jaar onder als het weer beter begint te worden . Gr Joey
|
|||
|
|||
het weer beter begint te worden : http://www.weeronline.nl/karten/nln....gif?2007100515
|
|
|||
|
|||
p.s. hebben ze de gehele velg afgedraaid?? Dus zeg maar die ribbel er gelijk uit gedraaid??
|
|
||||
|
||||
Hoe is het met je auto, ik hoorde dat ze er iets mee gedaan hadden?
René (Tiefleger) |