|
||||
|
||||
Voorbumper is hersteld omdat ik een tijd terug langs een muurtje afgeschaafd was....
Voor- en achterbumper zijn daarom bumperzwart gespoten
|
||||
|
||||
Net nog wat foto's gekregen van het vertrek uit Wörthersee
|
|||
|
|||
lekkere gti man.kan het dat die gistren op de parking stond tov mania?als het deze is heb ik er ff op staan kijken met kameraad ;:-)
|
|
||||
|
||||
nope, was gister wel daar, maar niet met de golf
(was in een oranje golf 1 met webers )
|
|||
|
|||
Aah ja weet nu ondertussen wel dat je met di daar was hoor maar kon zijn samen met hem on the road maar kan eig ook niet aangezien ik jullie 19 keer ben tegengekomen.. haha
Groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
Aha met die van Frits.....uit het zuiden des lands Mooie Edition Erik...zoals een Edition hoort te zijn.... |
|
||||
|
||||
Wat glimmen daar zeg
Echt een hele mooie edition one dit !! Autobra is alleen niet helemaal mijn ding maargoed, smaken verschillen |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks, en dan te bedenken dat hij ook nog vies was als je goed naar de achterbumper kijkt Bra gebruik ik eigenlijk alleen voor langere stukken (we stonden op het punt om weg te vertrekken), Volgende keer worden ook nog een paar delen afgeplakt, want in mijn net gespoten bumpers en strip zitten alweer een paar kleine steenslagen
|
||||
|
||||
Vandaag even een shootje gehad met degene die achter op me was geklapt met het ongeluk. Auto is nu ook weer volledig hersteld.
Resultaat mag er wezen vind ik Volgende week met een select groepje present in Asten, maar nu worden er toch wat duidelijke regels gemaakt !
|
||||
|
||||
Nice hoor !!
Vet stickertje trouwens van de Worthersee " Ich war Dabei !" |
|
||||
|
||||
Mooie foto's, die andere is ook weer helemaal super zeg!
Maare, kon het niet laten |
|
||||
|
||||
Nee sorry Ruben, vind het wel leuk maar ga daar niet meer mee prutsen met het maken van een rode lijn
Binnenkort komt de originele dubbellamps grill er weer in. Ook weer een update. Heb weekje terug een mooi setje satijnzwarte sebrings op de kop getikt. Ben tussen de bedrijven door bezig geweest met het schuren en spuiten van de velgjes. Heb ze weer volledig terug in de originele kleur gebracht. Heb er een setje 185-45 omgegooit, wat ik erg netjes vind staan!! Hier alvast een voorproefje met wat creppy foto's. Morgen bij MIVW maak ik betere foto's
|
||||
|
||||
Dat ziet er super goed uit Erik!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
jeah ze zitte eronder, supers, ik spreek je morgen erik !?!
|
|||
|
|||
Nice! Hij ligt wel echt lekker zeg!!
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit met de sebrings.
|
||||
|
||||
Erg netjes met die Sebrings eronder
Hoever ben je met je RM's Erik? schiet het al op of volgend seizoen pas weer met de BBS eronder? |
|
||||
|
||||
Thnx mannen voor het commentaar
RM's liggen nog op de zolder te wachten voor hun behandeling. Heb in dit topic nog een aantal vragen gesteld mbt. het stralen van BBS. Zodra ik hier meer van weet gaat de boel uit elkaar. Wordt er lak besteld en zal ik Peter even opbellen Wellicht heb ik ze dan tegen het eind van het seizoen klaar. Op de planning staat nog VWoutlawz (valt wel samen met GP van Belgie, twijfel twijfel) en VWteam Brabant, dus misschien deze laatste heb ik ze wel eronder. Anders is het weer wat nieuws voor het komend seizoen! Morgen meer (duidelijke) foto's en wellicht wordt ik ook nog gespot
|
||||
|
||||
staat echt super Erik !!
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 07-07-2007 at 18:38. |
|
||||
|
||||
Mooie velgen, ziet er goed laag uit met de Sebrings.
|