|
||||
|
||||
Super vento vinnie
zijn er ergens meer fotos van deze??
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
haha .. jah dik ding.. he... heb helaas geen andere foto's.....
|
|
|||
|
|||
weet niet of deze er al tussen staat
|
||||
|
||||
Wéér bijna dertig leuke picca's!!!! (29...)
(op dit moment heeft dit topic 2,381 vieuws en dit is post# 81...;een succesnummer dus, thanx mede-Vento-lovers!!!)
KIJKEN EN GENIETEN VAN NOG MEER VENTO'-S Deze keer gevonden op een Franse site, thanx! (mss staat 'r een enkeling al eerder in dit topic...) Volgende?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 08-11-2006 at 14:23. |
|
||||
|
||||
Je zou bijna zelf een vento willen...
|
||||
|
||||
'Bijna' is nog niet helemaal......
Quote:
Hoezo, 'BIJNA' ? Ben je nou nòg niet overstag?! Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 18-11-2006 at 22:39. |
|
||||
|
||||
voor degene die hem nog niet heeft gevonden.www.vento-fans.de .echt een leuke site in het duits voor ideen voor vento's.zelf heb ik de bumpers e.d. er nu op zitten en ik maak deze week even een paar foto's.dan zal ik ze plaatsen want omschrijven is een beetje moeilijk.zien is makkelijker
|
|
||||
|
||||
Quote:
De Hollanders zijn goed vertegenwoordigd http://www.vento-fans.de/index.php?link=ventobilder Tento Mijn EX EX Mathijs Rob HobbyBob
|
||||
|
||||
@ vento vice;
...soms denk je wel eens dat "FORUM" alleen maar "Fabeltjes, Overdrijven, Roddelen, Uitkafferen en Mierenneuken" betekent... niet lullig bedoeld maar er zitten 3 golfjes tussen |
|
||||
|
||||
Kwam deze net nog tegen, heel apart:
|
||||
|
||||
Zo das een hele dikke Vento Cabrio met Mk4 Cabrio front!
|
|
||||
|
||||
scherp menneke, dat vwmenneke...
Quote:
Echt waar? Shit, hé! Nee ff serieus, dÃ*t wist ik, maar ze waren ook zo mooi... en om nou meteen nòg een topic te openen met: "de allermooiste Golfjes Mk3 van de héééééle wereld" .....daar zijn er nl. al zó veel van! (goed opgelet, trouwens!) Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Mooi!
Hmmmmmmmmmm, ik herken haar aan d'r koplampen...
Ik bedoel de Vento, dus... Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
more...
|
||||
|
||||
geiiiiile lampen, blij dat 'k ze terug gevonden heb :-)
|
|||
|
|||
Nog een keer de vento van Vinietuning
|
|
||||
|
||||
Zag de foto ook al op vwforum. Mooi plaatje!
|
||||
|
||||
Quote:
Ga jij je mond even spoelen, wordt eens tijd dat wij weer even samen een babbeltje maken
|
||||
|
||||
Ik je je nu net aan de lijn, maar je hebt er nog niks over gezegd. Durf je niet