|
|||
|
|||
Quote:
Nope, hij gaat niet naar Norm maar naar iemand die een behoorlijke reputatie heeft in de Vw-scene. Hij wilt alleen nog anoniem blijven.. Zal misschien volgend jaar wel eens bekend worden.
|
|||
|
|||
En nog eens een korte update over de stand van zaken met de Rallye...
Nadat de auto te koop kwam te staan was er wel redelijk wat interesse, maar jullie kennen 't wel. Toen kwam er een Engelsman met toch een redelijke reputatie in de VW-wereld die zei mijn auto zeker wilde kopen. Van alles geregeld maar als 't tijd was om een daadwerkelijke datum te prikken bleven er keer op keer nieuwe smoezen komen, telefoon niet opnemen als je belt en continu beloven terug te bellen Na 2 maanden heb ik de koop maar afgeblazen omdat ik 't helemaal moe was. Volgend jaar rij ik er nog even in en dan gaat hij opnieuw de verkoop in en op zoek naar een nieuwe/ betrouwbare eigenaar. Grt Nuël.
Last edited by welly240bhp : 18-11-2010 at 06:17. |
|
||||
|
||||
Aan de ene kant is het mooi dat die toch nog (een tijdje) blijft
Maar ik kan me voorstellen dat het voor jouw gewoon waardeloos is. Ik weet uit eigen ervaring dat je bij een verkoop (zeker met zo'n wagen) het goed wilt doen en veel energie erin steekt. Jammer dat het dus nu achteraf zinloos is geweest In ieder geval geniet van de toekomstige kilometers en mooi voor ons dat we hem toch nog hier gaan zien Groet Roger
|
||||
|
||||
Dat is idd klote Nuel! hopen dat het de volgende keer wel fatsoenlijk geregeld kan worden. Maar goed om te zien dat deze beauty nog even in NL blijft
|
|||
|
|||
Inderdaad!
Kunnen wij er nog wat vaker naar kijken....
|
||||
|
||||
Klinkt me bekend in de oren, het waren alleen geen engelsen bij mij. Nah goed, komt er vanzelf wel een aanwaaien Nuël!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
Bedankt,
is inderdaad niet fijn maar zulke mensen blijf je helaas houden. Volgend jaar wordt hij weer te koop aangeboden voor € 11.500,-. Staat nu nog veilig in de loods te wachten op de lente dat die weer de weg op kan
|
||||
|
||||
Bale kerel maar dat soort mensen zul je altijd houden.
Maar bekijk het zo als je er nog lol aan hebt om in te rijden is het geen straf. Maar ja wel lullig als je aan iets nieuws wil beginnen en door zo iemand dat niet lukt.
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks, Ben al aan iets nieuws bezig Hier ff een sneak preview: Het is een 1976er meer wordt er nog niet verklapt... Op de achtergrond trouwens mijn 240pk gti g60 en mijn groene golf 1978er gls.
Last edited by welly240bhp : 25-01-2011 at 21:21. |
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd na de G60...
Als daar meer foto's van zijn zie ik ze graag verschijnen! De MK1 beloofd ook veel goeds.