|
||||
|
||||
super bezig!! die bak ziet er echt als nieuw uit!
Spuit je de lak met een compressor? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaah spuit met de verspuit mbv de compressor . Ben niet zo'n fan van spuitbus lakken. En dat krijg je toch nooit mooi glad. Eigenlijk alles tot het kleinste onderdeeltje toe heb ik met autolak gespoten. Mja dan in etappes met aantal verschillende onderdelen. Aangezien je de lak moet mengen enz... |
|
||||
|
||||
mooi man die versnellingsbak!!
|
||||
|
||||
Hehe, het spul zit in elkaar. Klaar om de auto ingeladen te worden!!
Vandaag de koppeling even gemonteerd. Mja die bouten aantrekken gaat zo lekker als je motor los op de grond ligt . Et is toch gelukt! De bak er even achter geknald. En startmotortje enz beetje erop gezet. Waarschijnlijk gaan we woensdag de motor in de auto zetten... Iemand idee? De baksteun die bij de accubak zit.. Die eerst aan de bak en dan in de auto, of eerst motor+bak erin en dan de steun eraan maken?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst de motor + bak erin zou ik doen. Maak je eerst de motorsteun aan de andere kant vast. En tegelijk die onderste. Daarna monteer je de andere 2 steunen redelijk eenvoudig !! Succes Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Jup, zoals Kleine Rooie Rooster zegt =) Bij mijn diesel (zit heel eind hetzelfde) heb ik de motor erin gehangen en op de achterste steun laten leunen. Dan links en rechts vast zetten, voor en dan achter. Sim-pel
Trouwens, m'n complimenten zeg, wat een nette motor is dat geworden
|
||||
|
||||
Dankje voor de complimenten . Enne ik kijk wel ff hoe ik het doe. Aangezien mijn pa vorige keer de bandenlepel tussen de accubak drukte om de steun er tussen weg te krijgen. En dat wil ik liever nu niet, dan had ik het net zo goed niet kunnen spuiten.
We zien wel woensdag !! En dan zal er ook wel weer een updatje komen. En heel miss binnenkort een filmpje met geluid als ie loopt!! |
|
||||
|
||||
hele kicke golf! durf er bijna niet meer aan te beginnen om er 1 op te knappen...
veels te veel en te ingewikkeld werk Koop er wel een met een motor die het al aardig goed doet |
|
||||
|
||||
Mooi karretje man, ben benieuwd of het morgen allemaal goed gaat lukken!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat het wel zal lukken Ruben . Mja ben zo bang dat er wat beschadigt raakt ofzo. Mja dat heb je denk ik altijd als je wat heel netjes hebt gemaakt. Heb de motortakel al achterthuis staan, aangezien ik de motor er niet in durf te hangen met de elektrische takel. Vertrouw dat ding niet . |
|
||||
|
||||
Hij zit erin!!
Om 19.00 uur begonnen. En tegen 8 uur zat hij er heel en wel in! Zonder enige beschadigingen (bij mijn weten dan ). Heb de schakelmechanieken al aangesloten. Maar ik moet dus echt 2 andere onderdeeltjes erbij hebben. Aangezien ik hem met een 5-bak stang in 1-2-3-R kan krijgen en met een 4-bak stang in 1-2-3-4-R kan krijgen. Dus morgen ff met de vw bellen . Ow ja, en voor de mensen die zeiden dat ik zo'n motorkap nodig zou hebben : Ik kan er zelf een kuil in maken alst moet ! Zee-en van een ruimte over!! Latuurrr Last edited by Moroder : 22-02-2006 at 22:46. |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!!
|
||||
|
||||
fok! vett
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man!
|
|
||||
|
||||
Super! Ziet er netjes uit!
Klasse man!
|
||||
|
||||
Jeroentje,
Heel goed bezig mien jong !!!!!!!!!! Valt mee met de hoogte van het blok he !! Succes verder, en kom op met dat filmpje he !!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, blok is behoorlijk opgeknapt. Ben zeer benieuwd naar de resultaten.
Filmje is kickuh!
|
|||
|
|||
ziet er goed uit ,veendammer
|
|
||||
|
||||
ziet er gelikt uit!
|
|
||||
|
||||
Kmoet et stof nog ff eraf likken ! Kzal volgende week ofzo eens met de uitlaat enz beginnen. Dan kan et dinkie aan de loop!
|