|
|||
|
|||
Kijk aan! dit is top, lekker bezig!
|
|||
|
|||
Nice! Lekker bezig!
|
||||
|
||||
Daar gaat 'ie, op naar de spritzer:
|
||||
|
||||
Mooi man Blijf het een gaaf ding vinden!!
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Als nieuw.
|
||||
|
||||
Nice!!
|
||||
|
||||
Dat glimt lekker ja!
Nu niet meer knoeien
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
sjiek man! ga je het onderstel ook nog helemaal opknappen enzo?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Misschien wel, maar ergens moet je de grens trekken vind ik. Het subframe zie je straks toch amper.
|
||||
|
||||
Quote:
das een feit! kan altijd nog
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nouja naast dat het er altijd wat beter uit ziet ben ik wel blij dat ik het heb gedaan omdat het ook gewoon lekker schoon is. Je poetst het makkelijker af en het is beter bij te houden.
Plus op foto's zit je niet naar een bonk roest te kijken.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Als je nu toch zo ver bent zou ik ook gewoon het subframe + voorbalk + draagarmen en naven + stabistang naar de poedercoater brengen. Was ik destijds zo’n €150 voor kwijt maar dan is alles weer helemaal strak. Als straks de motor erin zit en er zo’n roestkleurig ding tussendoor steekt is toch jammer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Precies ja. Ik was ook maar 180 euro kwijt voor de hele vooras, achteras, steunen, zelfs de lip van het schuifdak. Aanhanger vol met delen. En dat ook nog in 2 kleuren. Helaas is die tijd wel voorbij. Ik heb meer dan 200 betaald voor het stralen en coaten van enkel ons tuintafel frame..... En een collega moest ook 300+ betalen voor een motor framepje. Hopelijk zit er nog ergens een straler met normale prijzen.
|
||||
|
||||
mooie stap vooruit!! subframe weer fris is wel netjes idd.
|
|||
|
|||
Ik was voor 5 stalen velgen stralen en poedercoaten 335 euro kwijt. Weet niet of dat duur of goedkoop is eigenlijk…
6 bumpersteunen was ik 120 euro voor kwijt. Al met al loopt het wel in de papieren..
|
||||
|
||||
Ja die prijzen gaan nergens meer over.
|
||||
|
||||
De stookkosten van die ovens en cabines lopen de spuigaten uit natuurlijk.
|
||||
|
||||
Ja maar dat is pas de laatste maanden. Die prijzen zijn al jaren enorm hoog.
Ik heb mijn spullen laten doen in 2013. Voor wat velgen vragen ze hier ook 150 euro per velg. Koekoek. Ik heb ze zelf geschuurd en laten spuiten in de buurt, voor 150 per 4. Nog steeds duur imo.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! Last edited by daNpy : 28-10-2022 at 08:47. |
|
|||
|
|||
Hoe staat het met deze?