|
||||
|
||||
Quote:
weer wat geleerd, my bad dat ik je op het verkeerde been zette (Ik zal verder stil zijn in je topic, maar niet minder genieten!)
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zit het verschil hem in de spindels van 65-68 en de 68 en later. Zeer goed bezig, erg interessant te zien hoe je eens wat anders aanpakt dan de afgekauwde Porsche remmen!
|
||||
|
||||
split 52 je hebt helemaal gelijk kwa bouw jaren.
ben dit ook even wezen navragen, en ze vertelden me het zelfde. Ik heb vandaag bij de boxer ook even een aluminium draagarm bekeken, van een porsche. Maar dat ziet er ook goed uit om te gebruiken. Helaas zijn die te breed voor mijn fridolin, maar voor een bus of kever met brede schermen zou dit toch ook een mooi set kunnen zijn. Zeer degelijk spul. Dus als je die eronder maakt vind ik het niet afgekauwd Maar heb dit nog nergens gezien, Dus ik denk dat je de eerste bend Maar als iemand toevallig nog een paar 6 of 8 zuiger klauwen voor me heeft, zul je mij geen afgekauwt meer horen zeggen. wie o wie heeft er een paar voor mij. groeten uit tilburg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft niets, hoor vind het allang leuk, dat er mensen zijn die mijn project volgen. En poost maar gerust wat je denkt of wil zeggen. Het gaat toch uiteindelijk gewoon om de fun voor iedereen, en ook ik kan af en toe nog wat leren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens!!!
|
|||
|
|||
Wat een werk zeg, petje af!!
|
|
||||
|
||||
Schei toch uit. porsche remmen afgekauwt. Notttt..
Ik hou van fuchsen dus is 5x130 de makelijkste oplossing om ze gemonteerd te krijgen. Net of heel de wereld met porsche remmen rijdt.. on topic! Super bezig weer Ruud..
|
||||
|
||||
Ieder zijn smaak Ruud.
Maar net wat je mooi vind... Ik vind die velgen die je besteld heb een super goede keus voor onder je Frido.. Tis weer eens wat ander zal ik maar zeggen. Maar ik ben helemaal weg van fuchsen, dus als je nog van dat setje 16" af wil stuur je me maar een pb.
|
||||
|
||||
weer wat gevonden.
hoe ver wil je gaan met je hobby Ik hoor het al, Nee hoor het is niet mijn arm |
|
||||
|
||||
aaaai...dat gaat wel heel ver ja..en of het nou echt mooi is om op je arm te hebben vind ik niet.
|
|
||||
|
||||
Tis wel erg origineel: Er zullen weinig mensen rondlopen met een Frido op hun arm.
|
||||
|
||||
Jemig wat heb jij een mooi zoldertje! Die 18" fuchsen zijn helemaal kicke, om maar te zwijgen over de BANDEN die je om die 16" fuchsen hebt liggen, is dat een 'race regen' band en een slick ofzo?! Ziet er cool uit met dat grote GOOD YEAR erop!
hier een T3 met 'jouw' fuchsen:
|
|||
|
|||
zeer gaaf project ,ben benieuwd naar het eind resultaat
|
|
||||
|
||||
Quote:
FF als buitenstaander : ligt dat aan het Volksforum ? |
|
||||
|
||||
..
Last edited by Area51 : 03-12-2008 at 08:19. |
|
||||
|
||||
ze hebben even vertraging gehad maar zijn nu toch aan gekomen.
inclusief mijn forum stikker |
|
||||
|
||||
pfffff wat een velgen m,an prachtig....ruilen...haha
Gr. michiel
|
||||
|
||||
die velgen.......
superff een foto schieten als je ze eronder hebt om te proberen! |
|
||||
|
||||
die zijn even supervet dan maar vlug even doorbouwen dat we ze kunnen zien op de meetings
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo iets misschien nu de klauwen nog. |