|
||||
|
||||
Één pagina terug kijken, daar vroeg je dat ook al
Jammer dat we niks meer van d'r horen op VF.com, maar daar zal ze wel d'r reden voor hebben.
|
||||
|
||||
ze kijkt hier nog wel regelmatig, en ze was ook op de uitdeukdag met d'r passat..
dus ze zal vast nog wel een keer reageren
|
||||
|
||||
Ja klopt.. Ik was er net toen ze met d'r, overiges über dikke passat, weer op huis aan ging
|
||||
|
||||
Splitbien heb ik hier nog actief geweten, toen ik net geregged was op vf.
Daarna niet meer tot niets meer van gehoord, wss mijn schuld Had overigens ook nog een leuke G2 die onder de troep stond van de bomen (meen ik me te herinneren) |
|
||||
|
||||
Ik kijk idd nog even afentoe mee, heb sinds 2 jaar een nieuwe baan dus kan niet meer actief mee posten en s'avonds ben ik vaak bezig met een andere hobby.
@DeNB3rt; had idd die (ooit) witte golf 2 onder de luizenschijt maar die bestaat helaas niet meer, is een jaartje geleden gesloopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
andere hobby?? maar vind het wel jammer dat je hem weg gaat doen hoor.. |
|
||||
|
||||
Ik ben 's avonds ook weleens met een andere hobby bezig
Maar als ik zo op Hyves kijk bedoelt Sabine wat anders Toch blijft Vw's/auto's verbouwen iets waar je niet meer van afkomt hoor....
|
||||
|
||||
@jurgen & hajee; dat heb ik idd ook tegen iedereen gezegd, de hobby is over maar de liefde blijft altijd bestaan.. Mijn hobby en passie voor meubeltjes hebben op dit moment alleen even voorrang. De gezelligheid op meetings zal ik vast nog wel eens opzoeken!!
|