|
||||
|
||||
Quote:
ja een rode stond er toen in haarlem |
|
|||
|
|||
Hallo ben net nieuw hier op het forum
Kom uit het noorden (friesland) Heb ook 2 rallye's lak zwart wvwzzz1gzkb????? blauw metalic wvwzzz1gzkb????? Weet de blok nummers niet uit m'n hoofd Post ik nog wel. |
|
||||
|
||||
had m al eens ergens gepost, bij gespot ofzo, maar zag m nog niet in het lijstje op pag 1 van deze thread (als deze al geupdate is)... bij deze nogmaals
|
||||
|
||||
Wat is dat toch met Rallye's en trekhaken
Die van Stijn had deze "fijne optie" ook al.
|
||||
|
||||
zo'n trekhaak weg halen gaat nog maar die bumper zijn zo #$ @# duur
|
|
||||
|
||||
Trekkracht zat he?
En in combi met een caravan op een drassige camping komt die 4x4 ook goed van pas.. Ik zie het probleem niet: Parkeersensor V1.0b
|
|
||||
|
||||
daarom, en best handig als je een keer een aanhanger wilt vervoeren...
|
|||
|
|||
????????????????????? ????????? ?? (VX-34-SL, bekend bij maar niet in eigendom van 'the king')
Iemand meer info over deze auto ?? Kan em kopen en wil wat historie weten erover. Aangezien dat niet zo moeilijk zou moeten zijn bij zon auto |
|
||||
|
||||
Had je dit verhaaltje ook al gelezen over de VX-34-SL?
De schrijver (the king) weet er dus vast ook wel meer over.... Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
spelfouten jah
|
||||
|
||||
Quote:
En?
|
||||
|
||||
Ik ben achter het een en ander gekomen over mijn Rallye:
Produktiedatum: 25-08-1989 Afleverdatum: 03-07-1990 Dealernummer: 133-46663 Typesleutel: 1g4716 Volgens de geleerden op www.edition-rallye.de zou hij daarmee nieuw zijn afgeleverd bij VW-Dealer Deffur in Hückelhoven. www.deffur.de Bedankt meneer Hoogglans voor de ondersteuning.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
Quote:
hee Hugo, Ook welkom hier |
|
|||
|
|||
Quote:
is dit hugo ? werd tyd dat hij hier kwam sorry voor off topic |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is inderdaad Hugo Malda uit Hallum Hahah ja werd inderdaad tijd dat hij zich hier eens aanmelde. Na wat hij allemaal doet op vw gebied enzo. Even een foto van 1 van zijn rallye,s )Hugo staat er zelf naast) Ook heeft hij idd nog een blauwe. Daar kan ik zo snel geen foto van vinden. Ik weet wel dat hij toen heeft opgeknapt en gespoten en hem toen weer te koop had. Last edited by Domi : 28-04-2007 at 15:33. |
|
||||
|
||||
ouwe foto van hugo ook bekend in eindhoven Last edited by richard-polo : 28-04-2007 at 18:19. |
|
|||
|
|||
Ik ben de eigenaar van de TH-BB-06 orginele staat op de velgen en de schokbrekers na
Hij is blauw/met en met de orginele 1h motor! Bj 1990 maand en cha nr weet ik zo even niet. Ik heb trouwens nog dorpels voor de rally links + rechts jdeboef200@hotmail.com mvg Jelte de Boef |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt hij heeft ook een groene waar de motor nu van gereviseert wordt alles nieuw maar dan ook alles blok ziet er als nieuw uit zaten in het oude blok meende ik maar 3 zuigers ofzo laatst heeft hij ook orginele rallye licht gewicht magnesium velgen gekocht voor onder de vw motorsport die dingen wegen echt helemaal niks zag ook nog een compleet nieuwe zijkant staan voor 1 van de 4 rallyes 1tje is meende ik weg gegaan |
|
||||
|
||||
Kennen jullie deze ook, de orginele WRC Rallye van Erwin Weber met een G-lader van VWM,
wordt zelfs over gesproken als een soort van G80 verdringer (zie onderaan de pagina) rallye-golf.info |
|
||||
|
||||
Een G80 is er nooit geweest.
Was ook geen goedkeuring voor om wedstrijden mee te rijden. De G60 was al een uitdaging technisch gezien dan. Die verdringer die ze laten zien is niet kompleet, en nog niet helemaal bewerkt. Toch had ik graag die motor wel eens open en bloot op de werkbank willen zien liggen.