|
||||
|
||||
Idd ziet er gelikt uit
|
||||
|
||||
Geweldig
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Ik ben er ook wel blij mee
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je geen topic van het project ?
|
||||
|
||||
Nee ik ben niet zo van de topics, ben liever in de schuur bezig haha. Ik post af en toe een foto op facebook en dat is het wel eigenlijk.
Misschien als de auto straks klaar is dat ik nog een topic maak ofzo...
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is dat verplicht! Toch? ;-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je foto ff opgeslagen. Als mijn motorruimte gespoten word Moet ie ook minstens zo strak zijn. Hoe heb je die voorbewerkt? Gewoon alle kit weggestoken en verder strak schuren/plamuren?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Ff een update. Vandaag de scirocco eindelijk opgehaald. 't Weer leende zich daar vandaag uitstekend voor.
radiootje Last edited by henri3 : 17-01-2015 at 13:49. |
|
||||
|
||||
Gave wagen!
|
|
||||
|
||||
Dank je,Rik. Ben blij dat ik nu eindelijk deurpanelen en de hoedenplank zonder gaten heb.
|
|
||||
|
||||
Weet nog niet of ie loopt. Motor zit iig niet vast, maar de tank is leeg.
|
|
||||
|
||||
Zou zeggen kom maar eens kijken.
|
|
||||
|
||||
knap zo zie je maar dat mensen vroeger geen respect hadden voor een coupe ===> Trekhaak , Toen ik me Scirocco 2 Kocht ging er ook een trekhaak aan dus gelijk er van onder gezwierd
|
||||
|
||||
Die velgen vind ik ook wel apart. Ken ze niet echt voor Scirocco. Had ze tenminste nog nooit gezien. Extra accessoire destijds ?
|
|
||||
|
||||
Mooie auto, ziet er nog goed uit!
Quote:
Voorbewerking gaat een hele hoop tijd in zitten. Alle kit weg halen idd, alle roest weg, en dan alles plamuren en schuren tot je geen vingertoppen meer over houdt...
|
||||
|
||||
Vandaag ff met de 1ste eigenaar (72 jaar) gesproken, bleek dat zijn vader toen die 70 was ook nog een scirocco kocht. Een TS wist ie zich nog te herinneren.
|
|
||||
|
||||
Vandaag een kan benzine erin gegooid en een accu erin gezet, contactsleutel omgedraaid en lopen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik straks meer tijd heb zal ik het eens doen. |
|
||||
|
||||
Vandaag ff een stel nieuwe oude platen opgehaald. Kon 't niet meer aanzien die gele dingen.
|
|
||||
|
||||
Dat is een stuk beter idd