|
|||
|
|||
Quote:
Zolang de advertentie nog zichtbaar is ga ik er vanuit dat het nog niet verkocht is! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je wilt niet weten hoeveel mensen er nog reageren op een verkooptopic van 2 jaar oud...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook mod worden. Dan heb ik eerste keus bij nieuwe advertenties
|
||||
|
||||
Nou dat voordeel gunn ik de heren dan wel
|
|||
|
|||
Quote:
Doe met je mee |
|
||||
|
||||
Quote:
Das een goeie. Had ik nog niet eens bedacht.
|
||||
|
||||
Allemaal leuk en aardig dat jullie zeggen dat de advertenties gecontroleerd worden, maar zie nog zat nieuwe advertenties op de verkeerde plek staan etc.
|
||||
|
||||
Zoals?
|
||||
|
||||
Duidelijk en overzichtelijker. Het controleren bij voorbaat van de advertenties vind ik een erg goede zaak.
|
||||
|
||||
Quote:
Er glipt inderdaad nog wel eens zo af en toe een advertentie tussen de regels door en die verschijnt dan bij de 'new posts', maar zodra de nieuwe manier van werken bij iedereen duidelijk en aangeleerd is zal dit ook tot het verleden gaan behoren. Verder vind ik het een verademing om 's morgens met een bakkie koffie het forum te openen en geen pagina'tje of vijf met hoofdzakelijk advertenties te moeten doorworstelen om de interessante topics er tussenuit te vissen. Beste forumupdate van 2013 !! |
|
||||
|
||||
Thanks Alain!
|
||||
|
||||
+1 op de verademing
|
|
||||
|
||||
Wat me opvalt in bijvoorbeeld auto's te koop is dat een gemiddelde advertentie van pagina twee ruim 600 keer bekeken is. Zonder upjes.
Als tussen 600 views geen geïnteresseerde zit lijkt me dat eerder aan de advertentie liggen dan aan te weinig exposure.
|
||||
|
||||
Quote:
Gekke vraag /repost misschien, maar hoe lang duurt het eigenlijk voordat een advertentie geplaatst wordt ? |
|
||||
|
||||
En hoe kunnen we nu reply'en als het verkocht is? Zoals mijn advertentie van men fiat 500 velgen. Die zijn verkocht...
|
|
||||
|
||||
Topics kunnen door jullie zelf verwijderd worden sinds de veranderingen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen rare vraag hoor, wel al vaker voorbij gekomen Normaal binnen enkele uren, alle nieuwe ads komen bij elkaar verzameld en alle mods krijgen deze in een lijst te zien om af te handelen dus ze komen vanzelf allemaal aan de beurt.
|
||||
|
||||
Ik heb mijn algemene verkooptopics dicht gegooid.
Ik ben alleen aan het twijfelen of ik gewoon elk onderdeel apart te koop ga zetten. Want dan kan ik een 80-tal topics gaan aanmaken. Voordeel is dan wel als het verkocht is ik het gewoon opslot doe en het verdwijnt en ik niet moet liggen editten enz.... Grtz Jel
|
|||
|
|||
Is het misschien ook niet handig om bij en dan noem ik alleen de auto's te koop sectie, dat daar minimaal 1 foto verplicht is. Of is dat geen optie?
Is zo wie zo beter voor de verkopende partij.