|
||||
|
||||
Hoogste tijd deze nog eens een schop onder de kont te geven.
Nog wat werken uitgevoerd maar momenteel On Hold door een gebroken voet en dus minstens 4 weken buiten strijd ( eerst een maand zonder gips rond gelopen omdat ik niet onder de NMR scan kon) Net voor de werken hebben we wel dit gedaan :P beetje gek gedaan met de action cam en dat wilde ik even delen. View My Video Nu was mijn vraag wat kan ik het beste doen: eerst laten oplassen wat men kan zien Rolkooi plaatsen dan laten chemisch reinigen en onderdompelen (sommige beweren dat de auto in de naden door roest door het dompelen) of gewoon laten stralen en dan verder doen ? nakijken of er nog roest boven gekomen is en dan laten coaten hier zit ik echt met een dilemma en zou ik graag wat goeie raad krijgen. Greetz DC |
|
||||
|
||||
in dit project zie je hoe hij het heeft gedaan. Stralen heeft volgens mij ook het nadeel dat het plaatwerk kan gaan golven. Dan denk ik eigenlijk aan het dak wat de meeste problemen zal geven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
THX en Knarf zijn project ken ik zeer goed, echt een voorbeeld maar dacht dat er mss nog meningen waren Greetz DC |
|
||||
|
||||
Nog updates??
|
|
||||
|
||||
Quote:
jammer genoeg niet Knarf zelf enkele maanden buiten strijd geweest en in het gips gelegen en momenteel staat mijn hoofd niet echt op de werken omdat mijn vaste werkmaatje (mijn vader) misschien ****** heeft. Dus wachten we de onderzoeken en de resultaten af en hopelijk valt het allemaal mee en kunnen we opnieuw sleutelen. Greetz DC |
|
|||
|
|||
Tjee sterkte er mee
|
||||
|
||||
Phoe sterkte!
|
||||
|
||||
Ai strekte er mee idd, het project komt later wel weer!
|
|
|||
|
|||
Sterkte ! Hopelijk blijft het bij die "misschien" en krijg je verlossend nieuws.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Bedankt allemaal doet deugd om even een hart onder de riem te krijgen ook al ken ik jullie natuurlijk niet persoonlijk , BEDANKT Morgen krijgen we de uitslag dus is het nog even bang afawchten. En dan hopelijk goed nieuws en kunnen we samen verder doen aan het project. Greetz DC |
|
||||
|
||||
Vandaag het goede nieuws gehad dat er niets gevonden is.
Alleen in maart een kleine ingreep waardoor hij een maand niet mag tillen of sporten maar niet om ons druk over te maken Greetz DC |
|
|||
|
|||
Blij om dit te lezen!
Sterkte met het herstel. Gr. Cees |
|
||||
|
||||
Heel goed nieuws! Gefeliciteerd!
|