|
|||
|
|||
heb er sinds anderhalve week ook weer een.... m'n derde in m'n leven
83er, JB, ex automaat Ben druk bezig om alle beun praktijken weer op te lossen.. Waterlekkage kofferbak, bedrading dashbord geruïneerd, middenconsole verzaagd, afgeknipte Golf 2 voorspoiler, achteraf omgebouwd met Katalysator, etc etc etc.... Als er nog mensen zijn die spullen over hebben, dan hou ik me aan bevolen [IMG] [/IMG] Last edited by BoraInMotion : 16-01-2007 at 08:16. |
|
||||
|
||||
Ach ja we zullen um er maar eens bij zetten dan.
|
|||
|
|||
Dit zijn de nieuwste van mijn wagentje, zijn door Bolku genomen.
|
|
||||
|
||||
hierbij mijn kleine bijdrage wat ik heb gehad:
[IMG]http://i28.photobucket.com/albums/c201/1976kever/silberpfeilgti.jpg [/IMG] En die ik nu heb: |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zo kocht ik mijn mk1 van opastyle.
Heb ondertussen als andere grill geplaatst met enkele lichten. Toekomst plannen: Orginele pirelli gti velgen (gepolyst) Kruiskoplampen Rode lampen achter Ander interieur. _________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
zo staat mijn mk1 er nu bij:
|
||||
|
||||
Mooie kar Soumensch!
Mijne staat er momenteel zo bij : |
|
|||
|
|||
nog een MX´je
Last edited by MK 1 MX : 28-02-2007 at 19:49. |
|
|||
|
|||
hehe eindelijk:S
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi ding hoor!! In dronten reed er net zo één rond.. helemaal gerestaureerd volgens mij.. maar toen verkocht. Die jongen reedt daarvoor en dikke Corrado VR6 2.9. Gaaf hoor Silver en chromen bumpers! |
|
|||
|
|||
heej das toevallig das deze namelijk kheb hem van die gene gekocht.
kijk hier staan foto's van de restauratie. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28299 heeft die jongen toen laten doen/ zelf gedaan. dat eindelijk sloeg op de foto's ik kreeg ze der niet op Last edited by MK 1 MX : 28-02-2007 at 20:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tof!! Ik had zoiets gehoord van dat ie hem naar vond rijden..haha ja wat wil je van een 2.9 naar een 1.1 Maar hij rijd vast super.. mijn 1.1 iedergeval wel. waar woon jij dan?? |
|
|||
|
|||
hjah pcies das een heel verschil. hij rijd nu weer als een trein khad laatst de cilinderkop krom. maar dat is weer opgelost. ik woon trwns in Garyp ( Fryslan )
was direct al een leuk ritje toen ik em ophaalde. kheb ook nog geen tel spijt van gehad |
|
||||
|
||||
Ik wil dat groene dash + die stoelen ook Sponzer!!!
|
|
|||
|
|||
das tenminste echt groen!!
kheb in mijn golf alleen de deurpanelen en bekleding enz. mart hele dash is bij mij zwart. die van jou is wel echt super groen. maah wel erg mooi |
|
|||
|
|||
Dit is nu de komende maand mijn daily, daar ben ik trouwens niet zo blij mee omdat als er wat gebeurt, het meteen fataal af kan lopen he...
Maar binnen een maand hoop ik een golf 4 tdi ergens op de kop getikt te hebben! M'n daily: Inmiddels is de wagen optisch weer wat erop vooruit gegaan: wat stukken ontroest en gespoten, deels nieuwe (en blanke) lak, nieuwe GTI-spoiler, nieuwe achterlichtunits.. kortom, dr zit toch veel geld in! Maar ook als dagelijks gebruik is het een pretje om in te rijden, alhoewel dr nu toch vanalles mee trilt onder t rijden (dash, n ruit, en her en der nog wat dingetjes:P) Groeten, Dennis Last edited by Sjoes 85 : 02-03-2007 at 19:09. |
|
||||
|
||||
nog es even opnieuw Dennis, ik zie (nog) niks.
|
||||
|
||||
@Dennis:
|
||||
|
||||
Quote:
He het kenteken vd witte En check die van mijn meissie eens