|
||||
|
||||
He you talking bout me!! :biggrin:
|
||||
|
||||
Ik zou trouwens ff checken of je geen gezeik krijgt met die oranje zwaailamp op je dak, zag laatst bij Blik op de weg ook eentje van de weg afgeplukt worden en die kreeg 90 euries boete vanwege het onterecht voeren van een zwaailamp
|
||||
|
||||
ik vindt wel mooi staan met die C2's hoor...maar das mijn mening he ;-)...
|
|
||||
|
||||
haha lache, nou ja elk wat wils. De C2's zijn inderdaad van BKZ ja... ik zou die 15" fuchsen wel willen passen, dat lijkt me nou echt nog wel wat! Maar budget... nee. C2's zijn helemaal te gek onder een T3 vind ik (daarom hebbik ook nog een setje...) maar onder deze t2 blijft origineel staal toch echt mooi.
Wat betreft de zwaailamp, ik rijdt inmiddels zo'n 3 jaar met een zwaailamp, ben nog nooit aangehouden, ik zou niet weten waarom het niet mag... onrechtmatig gebruik is wel uit den boze, maar dat geld ook voor bv een toeter enzo. Blauw licht mag je logischerwijs niet zomaar voeren. Ander probleem.... zoals zoveel t2's schakelt de van mij ook in een woord ruk. Schakelen is ezeltje prik. De vergrendeling van mijn achteruit is ook stuk, dus soms als je de 2 wilt pakken zit je al in de achteruit te poetsen. Graag wil ik het zooitje vernieuwen, de paraplus en geleidebussen onder de bus. Ik hoorde van iemand dat het vernieuwen van deze onderdelen niet veel verschil maakte. Ook zit ik te denken aan een schakelwegverkorter. Iemand een id waar je die kunt krijgen voor T2? Wat is jullie ervaring hiermee?
|
|||
|
|||
Quote:
Rook heeft zo'n verkorter in z'n singlecab zitten. Hoe het schakelt ?? ... dat moet je BKZ maar vragen !! Waardoor je bus ook slecht kan schakelen,is dat de voorste kogel (onderin, van de pook) in de lange schakelstang naar achtere helemaal versleten is ... kheb in mijn pano namelijk hetzelfde euvel |
|
||||
|
||||
kruk, bedoel je pos. 3 op onderstaande tekening:
Weet je toevallig waar rokus dat plaatje vandaan heeft? Anders pm ik em ff.
|
||||
|
||||
shit man, vanavond even gekeken naar m'n bus maar ik kwam erachter dat m'n remleidingen ook in een gigantische knik staan. Daar moet binnenkort dus ook maar een andere oplossing voor komen.
Verder vandaag even bij de dealer geweest, om klepdekseltjes, die wilde ik graag origineel, maar goed, dat was ff 50 euro dus die heb ik ook maar laten liggen. Volgende week woensdag gaat de bus naar de garage waar ze de lpg installatie weer up to date maken en een apktje gaan doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien toch hetzelfde probleem, als bij mijn bus???
|
||||
|
||||
Ja inderdaad hetzelfde probleem als bij jouw bus. Ik ga er gewoon langere remslangen opzetten, dat lijkt me het makkelijkst.
|
||||
|
||||
Ik ga gewoon de remleidingen op de klauwen omdraaien (links en rechts), en nieuwe remslangen erop!!!
Een van de redenen dat de eerste remslangen bijna afgescheurt waren was vast ook omdat ze veel goed koper waren als de nieuwe (7,95 tegenover 25,20).
|
||||
|
||||
He vwcrewcab, zou je daar ook nog iets van willen laten zien als je dat klaar hebt? ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed, maar ga wel eerst 2 weken met m'n ballen in Frankrijk hangen :biggrin:
|
||||
|
||||
JeeWee to the APK today!! Vandaag met hem de bus afgeleverd bij de garage die de keuring gaat uitvoeren
en ook meteen de gasinstallatie weer in orde maakt. Is momenteel dood, maar moet voor de APK weer ok zijn. Hier wat kiekjes van de eerste 'cruise' sinds jaaaaren Er is zelfs film van, maar da moek nog ff plekje voor vinden. Enjoy!
|
||||
|
||||
Kicken man!!!
Hopen dat hij erdoorheen komt!!! Had ook gewilt dat hij er in een keer doorheen kwam
|
||||
|
||||
Moarnes betiid hobbeljent richting Ljouwert :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, eind van de middag, is het mooi rustig die kant op! Kan dus leuk beeldmateriaal opleveren
|
|||
|
|||
En,JeeWee zeker zo trotst als een aap met 7 l*llen,of niet soms ?? Kicke foto trouwens ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Best goed, zolang je maar vooruit gaat. alleen jammer dat de achteruit van rechts naar links verplaatst wordt na het monteren van zo'n ding.... Nou hopen dat ie goedgekeurd wordt kennen we dat ding eindelijk IRL zien...
|
|||
|
|||
Quote:
hehehehe ... je kan het leuk verkopen BKZ,maar de achteruit bij een bus zit altijd linksonder, naast z'n tweede versnelling ... daar veranderd een schakelverkorter he-le-maal niks aan hoor btw, soms een keertje extra oefenen voordat je mun T2b'tje straks meeneemt naar Spa ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe het was te proberen.. en laten maar op de spijl oefenen die is ouder, das minder erg...