|
|||
|
|||
Quote:
ja daar moest ik dus ff een nachtje over slapen.... toyota???? ben vannacht gillend wakker geworden, wist eerst niet waar het aan lag, maar nu ik dit weer lees, weet ik het.... toyota..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt geen claxondop en geen verwarmingsschuifjes in de nieuwe situatie... Zijn er nog meer? Oja, dat meest rechtse metertje/dingetje is anders! Wat heb ik gewonnen? :biggrin:
|
|||
|
|||
Quote:
ho ho ho, eerst ff horen of het antwoord goed is dat metertje is een klok en je bent vergeten dat de moer van het stuur niet vast zit.. dus..... weet niet of dit voldoende is om naar de tweede ronde te gaan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Da's niet eerlijk! Da's toch niet te zien op de foto!
|
||||
|
||||
Quote:
ja er zijn nog meer. de km teller is verschillend. zie de dagteller |
|
|||
|
|||
Quote:
eh.. dagteller??? ik werk niet bij hans anders, maar denk dat je er toch ff langs moet. er zit geen dagteller op, alleen zit op de nieuwe een 100m teller en zit hij aan de bovenkant. |
|
||||
|
||||
hey goed geslapen? mazda!
|
||||
|
||||
op de onderste foto staat een doppenset, en zijn de schuifjes van de verwarming verdwenen
|
|
||||
|
||||
en de garage en woning die voor de bus stonden zijn gesloopt!!!!
PRIJZEN PRIJZEN PRIJZEN :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Onderste is er een voor rembekrachting...
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee, echt niet! |
|
||||
|
||||
Dat onderste paneel zit een drukknopje in linksonder. Ik had op mijn 70er deluxedeluxekwadraat.. ook een rembekrachtiger zitten. is een ZEER zeldzame optie op een trommelremmenbus. Als je dat drukknopje indrukt dan gaat het lampje branden als test dat het goed werkt.
|
|
|||
|
|||
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die bus Mies heb je hem ooit nog wel eens gezien?
Sjef |
|
||||
|
||||
hoe heb je de las naden nu precies gedaan? als ik vragen mag.
ik zie dat je veel plaat werk over elkaar heen heb gelegt en toen vast gehecht maar heb je de las naden wel volledig afgelast? als je dit namelijk niet doe scheurt je plamuur na verloop van tijd en dat wil je echt niet |
|
|||
|
|||
Quote:
je ziet een aantal lasnaden waar dat nog niet is gebeurt, maar dat zijn "oude" lasnaden die onder het plamuur vandaan kwamen. De naden die ik heb gelast, zijn (bijna) helemaal dichtgelast. daar maak ik mij dus (nog) geen zorgen over. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo vooruit strevend
|
||||
|
||||
Quote:
Nix meer van gezien.... jammers.. ben jij em nog wel eens tegen gekomen bij de vct2 ofzo? Het kenteken bestaat nog wel bij de RDW dus geen export. |
|
|||
|
|||
Gisteren even naar utrecht geweest voor een examen. onderweg veel problemen gehad met de bus. We hebben besloten om hem aan de kant te zetten, een ander autotje te zoeken en zo de tijd te hebben om de bus op te knappen.
De motor gaat er uit, lekt te veel olie, is niet goed afgesteld, benzinepomp werkt ook niet goed (zuigt lucht aan) en hij ziet er niet uit. hoef ik ook niet elke keer te stoppen en de bus weer rijklaar te maken als ik bezig ben met een paar kilo plamuur op de bus te smeren. foto's volgen weer snel :frown: Gezocht: Golf of Polo |
|
||||
|
||||
Succes met de restauratie. !
|