|
||||
|
||||
Deze week dus die nieuwe schijven besteld, afleveradres mooi op het werk en het factuuradres, mooi thuis dus.
Waar gaan ze nu dus die schijven afleveren..?? Natuurlijk daar waar niemand is door de dag. THUIS dus. Briefje opgehangen of hij ze misschien toch naar het werk wil brengen. Anders kan ik wat naar het postkantoor gaan rijden, terwijl ik helmaal geen tijd heb.. Vind ik echt stom. Hahahaha Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Nou, komt vandaag dus de pakketbezorger op het werk, met het pakketje, ik helemaal blij, nou niet voor lang, ik maak dus dat pakket open, zitten er twee 5x100 schijven in.
Tsja daar kan ik dus niet veel mee. Maar even een mailtje sturen en anders dan gaan ze naar Eddyvwone. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo dit is de nieuwe radio. Deze heeft wel alle aansluitingen die ik nodig heb. Vooral de 3 voor versterkte uitgangen zijn belangrijk. Ben eens benieuwd. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
net radiootje.
Gr
|
||||
|
||||
Ik heb ook een setje SHROTT Sport driepunts gordels gekregen van mijn collega's.
Zal zo even een foto posten, zijn echt leuk. zit wel leuk uitzo bij de halve kooi. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hier zijn ze dan. Morgen even kijken of er tijd is op het werk om alles vast te zetten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Die zijn gaaf!
|
|
||||
|
||||
Mooi setje gordels Ronnie!
Die radio ziet er trouwens ook heel netjes uit!
|
||||
|
||||
Zo nu al vanaf half3 bezig met Erik aan de wielranden om deze aan te passen. Het gaat goed, voor kan die straks echt een heel stuk zakken en achter ook we hebben geneog plaats gemaakt om de wagen achter ruim2 cm te laten zakken. En voor ook een cm 2 winst gemaakt.
Foto's volgen nog. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo hier dan de foto's van gisteren,
Jammer maar helaas is 1 wielrand wat slecht, deze zal echt gelast moeten worden, want het gaat lastig worden om die plastic wielboog er nu goed op te monteren. Maar verder er is echt veel plaats bij gekomen in de kasten. Erik bedankt he.!! Hier Erik aan het werk. Lachuh Erik.. Slechte foto's ik weet het. Dit is de wielrand in de tektiel. BBS RM eronder. Plaats? Meer dan genoeg!! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dus als ik het allemaal goed begrijp ga je straks echt plat op ze bakkes over de weg.....
Ziet er goed uit met de BBSen.
|
||||
|
||||
Jep
|
||||
|
||||
Die dikke lip zal echt weg moeten, damn wat kan dat ding nog zakken aan de voorkant!!
|
|||
|
|||
wiel bogen gewoon vast kitten heb ik ook gedaan na het rollen van de wielkasten
|
||||
|
||||
Goed bezig heren!
|
||||
|
||||
Dank u dank u.
Ja de dikke lip gaat weg, er komt een CL lipje op, zodat die nog wat kan zakken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
die lip vouwt wel dubbel , een gti met een cl-lipje vind ik toch een beetje
|
||||
|
||||
Nee Marco, die gaat echt niet meer passen, is zeker 3cm te dik, dat gaat nooit goed gaan. Ik denk dat die Cl lip straks ook gewoon op de grond gaat liggen.
Dus dan valt het wel mee. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
goed bezig! plat moet ie!
fijn wielkastrollertje, hoe kom je daaraan? |
|
||||
|
||||
Quote: