|
|||
|
|||
Van Tom?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja die van Andy nog ja en Rick heeft een set RSII erbij, hehe.
RainbowCrew <3 BBS
|
|||
|
|||
Door gebrek aan beter heb ik dit bruine setje in elkaar gezet
Moet toch wat |
|
|||
|
|||
Dat klinkt als een tevreden iemand, haha.
|
|||
|
|||
Mijn BBS RS 020 5x120,6 et 30 16 inch geleverd voor jaguar
Mat zwart laten poedercoaten en in elkaar gezet met rvs inox boutjes Orgineel 7,5j rondom nu 7,5j voor en 8,5j achter, heb er nog vier orginele bbs randen bij in 7,5j en 8j onbeschadigd. Moet er nog even gekleurde logo's bij hebben, denk dat ik voor de rode ga. Dus als er nog iemand een setje heeft liggen? Let niet op de witte uitslag tussen de spaken, dit is stof |
|
|||
|
|||
Kleuren vind ik tof.. Boutjes ben ik niet kapot van !
Rooie logos heb ik nieuw in verpakking liggen. Dat is de Japanse versie kosten 170€ incl verzend. Ik weet het het is niet goedkoop maar zijn ook moeilijk te vinden.
|
||||
|
||||
zwart leuk, boutjes nee..
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt jacksters, boutjes vond ik juist net even anders dan anders Normaal gaat aluminium en rvs niet samen, maar nu de randen gepoedercoat zijn kan het wel. Ga even nadenken over de naafkapjes, wil eerst even rond kijken. |
|
|||
|
|||
Waar gaat dit trouwens op gemonteerd worden met die steek en Et waarde ?
Aangezien ze al redelijk goeie waardes hebben alleen verkeerde steek. Als je nu een adapter van 15mm moet monteren kom je al op Et 15 Of worden ze omgeboord ?
|
|||
|
|||
Leuken doppen als je er de auto na hebt
Alleen dan komt de prijs er nog over heen..
|
|||
|
|||
Quote:
Weet het nog niet, omboren is mogelijk geloof ik. Naaf laten afdraaien, dan omboren? Adapters zou ook nog willen met strakke bandjes, verder zou het hart ook nog boven op de ring kunnen en dan met adapters. eerlijk gezegt heb ik er nog geen auto voor Waren bedoelt voor mijn passat vr6, dat gaat makkelijk willen met adapters. Maar voor dagelijks niet echt makkelijk in gebruikt dan, laag + lange wielbasis Maar denk wel dat ik dat eerst ga proberen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, scheeld echt een hoop poetswerk Die blauwe zijn trouwens ook dik! |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd.. Hart aan de voorkant monteren van een RS vind ik k*t
Bij een rennsports kan ik daar nog wel mee leven haha..
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, maar gaat vast goed komen. Wil voor dan een 195-40-16 en achter 205-40-16 dit ivm ik dan iets hoger kan achter. Heb al een 215-35-16 achter gehad maar is de wang net even te laag voor een passat. Moet ik te laag om hem in de kast te krijgen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
BBS RS 865 oem audi S5
Hallo volks leden FF een vraag?
ik heb set BBS RS 865 oem audi S5 Speedling Nu zit er audi logo van buiten maat van 69.0 mm en van binnen maat 56 a 59mm is er ook een logo's van oem BBS waar ik op dezevelg kan zetten ? Groetjes Fai Last edited by VR6 Sharan : 02-04-2012 at 22:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
ok is er dan geen anderen BBS loge ?? Groetjes Fai |
|
||||
|
||||
nog enkele:
|