|
||||
|
||||
Als deze auto op z'n wielen staat heb je niet veel keuze aan passende krikjes.
Wie zegt dat hij met deze de auto ook effectief optilt? Kan deze gewoon gebruiken om de eerste 10cm en dan een rolkrikje er onder schuiven? toch? En 1000en euro's aan velgen? deze zie ik soms eindigen op ebay voor 450-500 euro hoor. hij heeft ze eerst gewoon gelakt, en nu mooi gepolijst... Veel veronderstellingen uit 1 moment opname. ;-) |
|
||||
|
||||
Feit blijft wel dat het klote krikjes zijn
|
|
||||
|
||||
Klopt, maar als je vrij laag bent is dat vaak de enige die past.. stukkie krikken met zo'n kloteding en dan een fatsoenlijke eronder.
|
||||
|
||||
Ik zet altijd gewoon voor elk wiel een 30x30 tegel, rol de auto er op en dan past de krik er onder...
|
||||
|
||||
Hoe hoog is zo'n tegel? Als je goed laag bent krijg je dan al problemen met (bv) je wielranden (bij een mk2).
Ik heb dat ook welleens gedaan, op plankjes.. tot er 1 keer eentje verticaal mijn wielboog in schoot bij het afrijden.
|
||||
|
||||
Quote:
Die ik heb liggen +/- 4CM ofzo, Golf 1 moet wel heel laag zijn wil dat niet meer passen als je ze voor het wiel neerlegt... Tenzij er dikke bumperts op zitten... Maar met een mk2 en hoger kan het idd best lastig worden
|
||||
|
||||
geen idee wat de goedverlaagde auto voor hoogte heeft bij de krikpunten maar die alu krikjes tegenwoordig zijn rond de 75mm hoog bij het krikpunt is precies niet veel vind ik..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ff in je spiegel kijken voordat je over veronderstellingen begint..... Velgen zijn niet gepolijst, dus die 1000 euro klopt wel.....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
super 1, duidelijk een leuke garage ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold Last edited by PimVW : 13-04-2010 at 18:07. |
|
||||
|
||||
Jammer van die zwarte wielen. Mooi strak in zilver vind ik veel sprekender!
Maar verder een stoer ging! |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Erg mooi die witte golfjes 1
|
||||
|
||||
@Pim: Waar heb je die foto's van de rooie gevonden ??? Die is echt s-u-p-e-r......
(maw, zo worde de mijne ook ongeveer )
|
||||
|
||||
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold Last edited by PimVW : 14-04-2010 at 14:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, topic kende ik wel. Alleen die laatste foto's had ik nog niet gezien
|
||||
|
||||
Quote:
Haha laatste 2 pagina's dan