|
||||
|
||||
Quote:
idd op heterdaad wel goed blijven poetsen zo |
|
||||
|
||||
@ thijs, heb je je polo nu groen gerollerd??
|
|
||||
|
||||
@ erik-jetta haha nee die is nog mooi zwart, maar inmiddels wel weer sneeuwvrij
Last edited by thijstheunissen : 19-01-2010 at 16:41. |
|
||||
|
||||
De sneeuw is sinds gisteren weg.
Naar wat ik gehoord heb, komt ie over een paar dagen weer terug, dus effe optimaal gebruik maken van die paar sneeuw- en pekelvrije dagen.
|
||||
|
||||
jippie!!! Klanten!
Normaal duurt het een goede regenbui of 8 voordat het zout er een beetje van de weg is,jammer van de velgen Ronnie ... |
|
||||
|
||||
Niet druk maken, Ze gaan er echt onder uit, het probleem is alleen dat ik me een beetje gekloot heb met die Fire&Ice velgen, ik heb die dus gespoten maar ze willen gewoonweg niet drogen.
En ja poetsen doe ik. Elke avond als ik thuis kom ga ik er met de spons en een sopje over heen en zet ik ze met Meguiars in de AllMetal Polish. Dus dat zit wel goed, Ik hoop dat ik ze morgen echt kan eronder uit halen. De Fire&Ice velgen begonnen al dof te worden. Dus morgen zijn ze wel droog hoop ik. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Precies wat Peter zegt, het duurt wel een paar regenbuien voordat die pekelzooi goed is weggespoeld...
|
|||
|
|||
Alleen wel ff dat latje spuiten dat in de grille zit.
Wielen en motor zijn netjes dus dat zijn de kleine dingen die er ook ff bij horen
|
||||
|
||||
Ja er zijn verschillende dingen die gelast en opnieuw gespoten worden. En daar horen mijn grill latje ook bij.
Wat die stoort me erg. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
heb vandaag ook iemand gezien met een setje 18" gepolijste velgen, daar stonden de zoutkristallen al op de rand van de velg.. Echt zonde, dat spul vreet retesnel in op kaal metaal.
|
||||
|
||||
haal die wielen er toch onderuit!! dadelijk heb je er spijt van dat er toch aanslag op zit.
Gr
|
||||
|
||||
Inderdaad!
Liever met een halfgaar setje F&I velgen rijden nu, en die van de zomer netjes maken. Dan die nu netjes maken, en van de zomer de RM's weg tiefen Zou veel te zonde zijn man!
|
||||
|
||||
Weer ff ontopic. echt een dikke bak zo ziet er goed uit wielen smalle bumpertjes plat op z`n bek, heerlijk
|
|
||||
|
||||
Dadelijk gaan de Fire&Ice velgen erop, collega komt me ermee helpen, even voorzichtig alles netjes wassen en wegbergen.
@Roy-16VT: Bedankt hoor, ben benieuwd hoe die van jou gaat uitzien dit jaar. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Heeft die Limburger alweer een nieuw set winter reifen!!! van set teledails,naar BBS RM je ziet waar het geld zit, wat rijd hij in gods naam in de zomer!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by knedel16vweber : 20-01-2010 at 22:05. |
|
||||
|
||||
geld problemen? Ik kan je gratis mijn rekeningnummer geven als je wat over hebt ofzo. Help je graag er vanaf
Het zou inderdaad zonde zijn als de BBSen aangetast worden door het zout |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
is al eerder bekend gemaakt maar het blijven mooie wielen, toch ronnie Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar dit vind ik wel erg leuk hoor mijn wagen als reclame object hahaha alleen was die toen niet "oldschool" maar dit is gewoon leuk. Ohja en zo staan de velgen er nu bij.. Lekker warm en droog wachtend op de zomer. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 20-01-2010 at 23:32. |