|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Ruud! Opbouwen is altijd de mooiste fase.
|
|
||||
|
||||
Wat een super project nog steeds! Iedere update blijft mooi
|
|
||||
|
||||
Werk vorderd gestaag Ruud, mooie updates weer
|
|||
|
|||
Quote:
Beide beugels zitten vast op 2 punten en kunnen niet kantelen als ik het zo zie |
|
||||
|
||||
1 beugel van de remklauw zit met 2 bouten vast, de 2e zit maar met 1 bout.
Ik had er wel een steuntje tussen gemaakt, maar dan kan de complete steun er niet meer af. Project handrem en versnellings pook. Ik moest voor de handremhendel iets verzinnen, om van een duwend systeem een trekkend systeem te maken. Maar het is weer gelukt , is natuurlijk allemaal nog op proefbasiss, maar ik maak het wel netter als alles heeft gewerkt. |
|
||||
|
||||
Daar wordt toch echt hard gewerkt bij jou! Prachtig deze
|
|
|||
|
|||
Ik heb verdeeld over de afgelopen week dit hele topic door gelezen.
En kan niets anders zeggen dan dikke respect voor wat je allemaal gemaakt krijgt en voor je doorzettingsvermogen |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi, dat kon ik niet zien. Ik volg je project lekker verder (zoals ik al jaren doe ) |
|
||||
|
||||
Kom op Ruud, Ik heb wat foto's nodig om het weekend door te komen
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste twee weken niets aan de fridolin gedaan.
Dus helaas ook geen foto's hoeven maken. |
|
||||
|
||||
Sfeer plaatsjes zijn ook goed ruud
|
||||
|
||||
De sfeer plaatjes die ik dit weekend geschoten heb zijn van/bij het centrO
|
|
||||
|
||||
hoe gaat het met dit project je nek alweer wat de oude of heb je even een rust pauze
|
|
||||
|
||||
Ondertussen word er wel wat gewerkt
De radiateur ophanging is gemaakt. Bumperhoeken vermaakt zodat ze minder wind pakken Voor verandering: Na verandering: Een versnellingsbak steun gemaakt, wat tevens een extra versnellingsbak versteveging moet word, voor het PK geweld. En de achter schokbreker punten zijn nu ook bepaalt en ontworpen. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Netjes weer
Maar als je straks alles af hebt, en je moet toch om de een of andere reden de bak er achter weg hebben, moet je dan het geheel via de voorkant eruit liften? |
|
||||
|
||||
dan gaat het hele spul via de zijdeur naar buiten idd.
mooi detail weer,die bumpers.eigenlijk zou je een keer open dag moeten houden,dat iedereen het in levenden lijve kan zien.ik heb het mogen bekijken,en het is echt indrukwekkend,vind het het bruutste project op het hele forum
|
|||
|
|||
Quote:
Niet alleen op het forum! |
|
||||
|
||||
Quote:
Er komt een moment dat hij in levende lijve te zien is, maar dat duurt nog even. Voorlopig heb ik nog een hoop werk te doen. En ik heb besloten om zelf de auto te gaan strakzetten, zoals ik ook altijd bij de andere auto's heb gedaan. Gr Ruud. |
|
||||
|
||||
Weer diverse dingen aan de fridolin gedaan.
Oliefilter steun gemaakt en set gemonteerd. RVS tank beugels gemaakt en gemonteerd. Achterkant deels veranderd om de warmte beter kwijt te kunnen. ook zijn de langsdragers aan de achterkant nu afgeschuind. Een olie koeler geplaatst, maar zit blijkbaar net te dicht bij de uitlaten Ook is de achter bumper aangepast, om de warmte beter kwijt te kunnen. Verder vandaag ook het rvs leidingwerk voor de remmen en koppeling gehaald, dus daar kan ik ook weer flink mee vooruit. Gr Ruud |