|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker niet de enige, geen gezicht die wielen..
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
lachen , das 2013 Worthersee toen stond die nog hoog en was m,n voorbumper nog niet gecleaned !
. |
|
|||
|
|||
.
. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie pic's Damen37. Vroeger toen ik nog thuis woonde had mijn buurman meerdere van die 911 turbo's in het blauw en zilver. Ik lag al op m'n bed en dan stond de buurman met z'n turbo op de oprit stationair te draaien. Je hoorde de motor zoeken naar het juiste stationair toerental. Vanaf dat moment is de luchtgekoelde 930 turbo een van mijn favorite auto's. |
|
||||
|
||||
Die Panamera is wel heel dik!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou hem vlot inruilen voor een klassieke 911, maar goed ieder z'n meug hè
|
||||
|
||||
Quote:
Die is ook mooi. In een Panamera kunnen de kinderen mee.
|
||||
|
||||
Quote:
X2
|
|||
|
|||
Quote:
ja vet he die sound dat blijft je je leven lang bij , zeg maar dat je ge(PORSCHE)brainwashed bent Quote:
ja bizar ding he . |
|
|||
|
|||
m,n favoriete kleuahhhhh :
kzou hem persoonlijk liever zien met zelfde soort wiel maar dan in 20 of 21 inch op die stand ik vind dit net iets te iel zeg maar . |
|
||||
|
||||
Quote:
is niet negatief bedoeld ofzo he, maar vroeg het me nogal af. waarom zien al je foto's er zo uit alsof ze ge-photoshopt zijn? als de foto's ook daadwerkelijk echt lijken/zijn is het toch veel mooier, of ligt dat aan mij?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Last edited by huinkroese : 30-11-2014 at 23:03. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
al mijn ? , mijn pics zijn enkelt de pics met porsche-pics.com erin! de rest die ik drop zijn gewoon va het net geplukt ! . |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Van 't weekend naar Stuttgart geweest.. Porsche-museum, Mercedes-museum gedaan. Toevallig was er bij Mercedes net het 'Stars & Cars' evenement gaande, was heel gaaf. Beetje soort Rotterdam cityracing-achtig iets waarbij ze met zowel oude en nieuwe auto's over de (afgezette) openbare weg reden/raceden. Verder van alles te zien omtrent Mercedes, met name uit de racerij en de historie daarvan, ook tal van bekende mensen aanwezig en aan het woord, o.a. David Coulthard en de Duitse Bondscoach Joachim Löw.
Wat Instagram pics van de musea:
|
|||
|
|||
Musea schijnen heel vet te zijn, wil er ooit nog eens heen.
|
||||
|
||||
Het idee was eerst om alleen voor het porsche museum te gaan tot we erachter kwamen dat Mercedes ook daar zit. Kan je wel één ding meegeven, doe dat ook! Alleen het Porsche museum is mijn inziens de moeite/afstand niet waard. Het is leuk om te zien maar je loopt er vrij vlot doorheen (tenzij je de audio-tour doet en alles gaat luisteren).
Wij hadden 1 nacht geboekt bij een hostel, zijn vrijdag- op zaterdagnacht gaan rijden rond 4 uur/half 5, ±10 uur 's morgens aangekomen in Stuttgart en toen eerst Porsche gedaan, daarna doorgereden naar Mercedes. Rond een uur of 4 zijn we toen even naar het hostel geweest om spullen te droppen en even op de frissen. Vanaf daar was het prima te belopen naar het centrum waar we wat hebben gegeten en vervolgens de kroeg/discotheek zijn ingedoken tot een uur of 4. De volgende ochtend zijn we rond de klok van 11 huiswaarts gereden met een korte tussenstop bij de Nürburgring (kom je zo ongeveer langs (vanaf Oss)). Uiteindelijk waren we om 6 uur/half 7 terug en hebben we het weekend afgesloten bij de Griek. Vrij strak gepland maar het kwam allemaal precies goed uit. Kan wel zeggen dat het vandaag op 't werk een zwaar dagje was