|
||||
|
||||
Is dit een dikke?
Met heule dikke banden!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
is hier een topic over ?
|
||||
|
||||
@ die rode Golf.
Hoe kun je een auto verneuken zeg :~
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo dat? Is gewoon een ingebakken Bergrenner kitje. Vind het wel netjes gedaan, en om het vermogen op de weg te brengen zal zo'n breed setje banden wel nodig zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben geen fan van de shell maar wel van mn auto's dus kom er ook aardig vaak Stond er alleen om maatje op te halen want kom zelf niet uit hengelo Enige minpuntje aan je cabrio vond ik trouwens je spiegels want de goede replica's zouden hem een stukje beter staan dan de 'goedkope' in mijn ogen, is maar een idee hoor want ook zo is hij al heel dik |
|
||||
|
||||
Quote:
http://forum.cleaned.be/index.php?s...07&st=0&start=0 |
|
||||
|
||||
Quote:
die wou ik inderdaad nog vervangen.. (zitten een paar lelijke plekken op) ik speur ebay er al voor af en ik wil ook nog chroom sierlijsten hebben. Groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb deze: http://cgi.ebay.nl/Chromspiegel-Chr...=item414bde0fcf Niet goedkoop, maar wel super mooi
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ richard-polo: Is hier meer informatie over? Zitten dezelfde wielen onder die ik ook heb, en in dezelfde kleur haha! Op de onderste foto lijkt het wel niet dezelfde? Wielen staan vele malen breder dan op de bovenste foto's namelijk.
|
|
|||
|
|||
Hoop dat de mijne dik genoeg is om hiet te mogen staan?
[
|
||||
|
||||
Quote:
de onderste is m ok nie dat is ook geen swallow de bovenste wel
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe kan je trouwens zien wat een swallowtail is? Door dat deel van de achterklep (waar de kentekenplaat zit) schuin afloopt ofzo? En welke bouwjaren zijn de swallows eigenlijk gemaakt? |
|
||||
|
||||
Quote:
iemand meer info over deze? Ik heb namelijk ook die schrick kit... |
|
||||
|
||||
Quote:
Netjes. Dit is de richting die ik met mijn cabby ook uit wil. Smalle bumpers en geen zijlijsten. Netjes hoor
|
|||
|
|||
Quote:
o.a. de achterkant ja. Motorkap is ook anders en dacht dat ze alleen uit '74 of '75 kwamen, maar dat weet ik niet 100%
|
|||
|
|||
Dank je Bob!
|
|
||||
|
||||
weet iemand waar je deze luxaflex kan krijgen??
|
|
||||
|
||||
Zal iets van Kamei zijn?
Moet je toevallig ergens tegenkomen, want ik kan me voorstellen dat er hier geen 100.000 van gemaakt zijn. Gewoon Ebay.de goed in de gaten houden.