|
||||
|
||||
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
9 jaar geleden lag hier voor 410 gulden aan bbs rm
|
||||
|
||||
Quote:
kniesoor
|
||||
|
||||
dit is een van de mooiste sets RS die ik ooit heb gezien; ruig EN classy
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 13-01-2012 at 17:41. Reason: verdient meer dan een linkje;) |
|
||||
|
||||
Serieus? Mij veel te kitsch met al dat goud en die porsche logo's alles..
Als ik op de RS'en was blijven rijden hadden de mijne er zo uitgezien: Vind ik zo wel heel gaaf met zwarte doppen en boutjes, en vooral niet teveel rand...
|
||||
|
||||
jep,serieus,stonden ook prachtig onder bas z'n mk3.ik ben niet echt een bling freak,maar vind het gewoon prachtig hoe de set in elkaar stak,qua opbouw.ondanks dat het 'veel' was,was het imo niet 'teveel'.iemand een idee waar die set is beland trouwens?
|
||||
|
||||
Zo mijn proefvelg is gecoat in RAL8017 'chocoladebruin', en weer in elkaar gezet, met:
- nieuw verzinkte bbs rm boutjes; - originele 6-kantmoer (zwart gespoten); - originele bbs chrome-wit 70,8 mm logo; - bbs velgrand sticker (2 delig); - bbs aluminium ventieldopje. Klink op de foto voor een vergroting. Ik vindt de velg geslaagd, en prima voor onder de inari silver golf mk1 met een interieur van dergelijke kleur; de vier anderen zijn nu aan de beurt.
|
|||
|
|||
My precious ones, van de zomer betere foto's
|
|||
|
|||
ligt dik benny!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Duim omhoog voor HB24... al vond ik de C2's ook altijd erg mooi staan...
|
|||
|
|||
Quote:
Totaalplaatje ziet er geweldig uit, logo's maken het helemaal af, ieder ander kleur logo's had het lelijk laten worden.
|
||||
|
||||
Leuk detail over de BBS RS315 : (orgineel 4x100 17")
Alle setjes (exacte aantal is niet bekend +/- 50) zijn gemaakt voor een duitse opel tuner |
|
|||
|
|||
Dat was deels te verwachten aangezien ze onder een Calibra geleverd zijn...
Is er een manier om te zien hoeveel sets van bepaalde RS'n in omloop zijn?! RS 334 bij voorkeur!
|
||||
|
||||
Niet dat ik weet ...
|
|
|||
|
|||
i want them!!! XD
|
|
||||
|
||||
Ik vond mijn rs velgen toen ook echt super dik!
Het goud was de orginele kleur en de porsche logo's vond ik wel toepasselijk aangezien ze orgineel onder een porsche waren geleverd! Zonder bling, kermis, kerstmis en fluor kleuren had dit topic waarschijnlijk een stuk minder mooi geweest want 77 pagina's met zilvergrijze bbs velgen is ook niet alles @pul, velgen zijn samen met de auto naar belgie gegaan. Redelijk kort daarna zaten ze onder een groene golf 3 nu weet ik t niet meer
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 18-01-2012 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Gok eens wie die set heeft klaargemaakt ?
Er gaan verschillende verhalen over de aantallen de ronde, wat zeker is dat ze onder een aantal calibra's 4x4 zijn geleverd, paar jaar geleden hoorde ik vanuit betrouwbare bron 10 sets, later 100 sets vandaar de 50 sets enige die zekerheid kan geven is bbs zelf, en die doen daar verder geen uitspraken over. Last edited by sixpack : 19-01-2012 at 12:20. |
|
||||
|
||||
Veel praten met mensen van bbs
als jij of je vriend die die velgen heeft meer wil weten kun je me altijd bellen, dan probeer ik eens te achterhalen waar, hoeveel, wat etc |
|
|||
|
|||
Als je dat ook voor mij eens zou willen doen...