|
|||
|
|||
Johnny Walters had die uitlaat al klaar gehad.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gehoord wat hij voor interkoeler buizen heeft gevragen ik geef zo'n setje gewoon weg, gewoon om mensen te helpen. een bocht van 60mm kost ook weliswaar €3,85 ex per stuk. De uitlaat buizen en wat er morgen aan leidingwerk nog op komt is samen 130 euro. |
|
||||
|
||||
daarbij doe is het toch veel leuker om het zelf te doen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Vet!!!
|
||||
|
||||
Heel gaaf! die schokdemper setup maakt me wel nieuwsgierig!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met Johnny Walker had er een hele andere uitlaat onder gehangen..
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig Ruud! Complimenten!
|
||||
|
||||
ziet er weer goed uit, gaat lekker door zo.
we willen de bandjes horen kermen als ze dat koppel moeten verwerken van die w12
|
||||
|
||||
Heel erg cool en werkelijk een uniek project!!
|
|||
|
|||
He Ruud goed bezig jonghu, ik heb het met eigen ogen gezien
|
|
||||
|
||||
Even de handremklauw locatie bepalen
En het word de rechtse Voor wielophanging met remmen gemonteerd Poging om de eerste kleur combinatie uit te proberen. maar ben nog niet overtuigd Helaas vandaag een soort spit in mijn nek opgelopen, dus dat gaat een hoop vertraging kosten. Gr Ruud Last edited by Ruud : 11-11-2012 at 18:52. |
|
|||
|
|||
bah Ruud , beterschap
|
|
||||
|
||||
doe mij ook die rechter setup maar, heerlijk setje schijven
mindere berichten kwa spit indd! beterschap
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Combi vind ik dan weer wel wat, grijs kan misschien wel nog donkerder
|
|
||||
|
||||
Beterschap! Net nu er weer zo lekker veel vordering te bewonderen zijn
Vind dat lichte mat-grijs van de grondlaag ook wel tof hoor, gewoon in één uni kleur of met koplampringen in antraciet. |
|
||||
|
||||
Beterschap Ruud, zijn zoveel mooie kleurencombi's mogelijk... ben hetwel met Richard eens qua oude racekleuren, dacht dat de Gulf kleuren ook nog ooit een optie was?
|
|
||||
|
||||
ik weet niet hoeveel chroom onderdelen er op komen ,zo ja dan zou ik persoonlijk een donkere kleur nemen dan springen de chromen details en de velgen er meer uit.
een eeeeh beterschap .verdorie man je was net zo lekker bezig |
|
|||
|
|||
ik zou hem UPS bruin maken
moet je alleen nog effe zoon UPS pakje met pet scoren
|
|||
|
|||
Of de gele kleur van Die Deutshe Post
|
|||
|
|||
Quote:
Die kleur zou ik hem ook geven, vind het een erg mooie kleur welke niet te "modern" oogt Deutshe Post is ook erg gaaf, maar vind het dan weer een te blitse verschijning Kwam deze tegen in je andere topic, vond ik een van de mooiere kleurstellingen.
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 22-11-2012 at 23:18. |