|
||||
|
||||
Alle ingrediënten zijn binnen alleen de stof is niet meer leverbaar was vandaag even langs gereden
Vanavond weer lekker verder knutselen Morgen nog een paar sleuvjes trekken in de achterkant voor de speaker draden. En nu weer op zoek naar iemand die wel een beige hoedenplank stof kan leveren
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 14-01-2014 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Jij blijft maar lekker bezig zijn zeg, thumbs up!
|
|
|||
|
|||
TOMA CAR PARTS bellen?
Die hebben waarschijnlijk die stof wel |
|
||||
|
||||
Quote:
As always Quote:
Wordt waarschijnlijk bellen op hun site staat het niet Nou gisteren was weer zo'n dag dat ik beter op me bed kon blijven liggen Maar goed vandaag staan we weer te popelen om verder te gaan Remmen blijven kut sponzig alle manieren van ontluchten geprobeerd niks. Dacht het gevonden te hebben in het linker voorste remleiding nog niks. HRC heb ik er nu af gehaald en ga deze vervangen voor een nieuwe van de T4 25mm HRC zonder ABS dit keer Kan ik dit ieder geval uit sluiten Maandag even bij de dealer zo'n o ring halen wat tussen de HRC zit en de bekrachtiger kan ik gelijk 18 nieuwe boutjes halen om de voor schermen te bevestigen. En stof voor de hoedenplank I NEED BEIGE STOF !!!!!
|
||||
|
||||
Nou begon vandaag fantastische nieuwe boutje gehaald bij de dealer om de schermen te monteren.
Nieuwe o-ring gekocht voor de T4 HRC was niet nodig kwam ik achter toen de HRC vanmiddag binnen kwam. Maar goed mocht de pret niet drukken ,kom ik thuis leg de ene HRC even naast de ander dom dom dom dom en dom. Reservoir past wel
|
||||
|
||||
Die T4 hrc past wel met de Golf 1 bekrachtiger
|
|
||||
|
||||
Die heb ik verkocht al heeeel lang gelden maar dan moet het ook bv op een Golf2 bekrachtiger passen nou had ik die ook van een Golf2 GTI 16V maar ook deze heb ik verkocht.
Zou mooi zijn als die ook van een Golf3 past dan heb ik morgen de meeste kans op de sloop. En zijn de bekrachtigers allemaal even groot ? wil wel een beste hebben
|
||||
|
||||
Nou ik heb een passende gevonden gewoon weer 1 van een Golf4 9Inch voor de rest waren er alleen maar Golfjes 2 met een 7Inch rembekrachtigers
Maar deze past wel op de T4 HRC raar maar waar zitten er dus nog wat verschillen in deze modellen ,deze had toch ook ABS maar toch een andere HRC en rembekrachtiger dan ik had. En wat een kut werk is dit om deze uit een Golf4 te halen bevestigings bouten gaan door het schutboord ipv op een beugels zo als bij de MK1 en 2. Dan de bevestiging van de pin aan het pedaal kwam natuurlijk ook door het ruimte gebrek en het was de bovenste auto op de sloop. Dat maakt het ook lastig maar goed nu weer netjes schuren en spuiten. Even aanpassen aan het pedaal van de MK1 en we kunnen weer verder
|
||||
|
||||
Quote:
gaat wel weer goedkomen . leuk zo,n hobby hahaha
|
||||
|
||||
Zeker kwam er net nog achter dat deze bekrachtiger 10Inch is
|
||||
|
||||
Quote:
En dat de aansluiting op de HRC van de Golf4 schuin zit of terwijl deze bekrachtiger kan ook de prullenbak in Weer naar de sloop nu een 9Inch van de Golf2 De stang naar de bekrachtiger is bij de Golf2 iets korter dan de Golf1. Maat van af achterkant bekrachtiger tot het einde van het vorkje moet 215mm zijn. Dus de zaag er in Dan draad snijden M10 op de stang van de Golf2 Dan een pijpje en daar weer draad in tappen M10 Dan de juiste lengte bepalen van een M10 draadstang om te verlengen. En klaar is Peter Kaal schuren 3 laagjes Grondlak en af lakken met mat zwart En dan van de week aflakken met 2k blank Voor en nadelen van deze drama van een 10Inch bekrachtiger terug naar 9Inch. Met het voordeel dat me koppelings kabel weer wat losser over de bekrachtiger gaat Maar dan wel weer van een 23mm HRC naar 25mm HRC. 3/15 remdrukbegrenzers passen weer zonder verloopje daar in tegen gaan de voor remmen weer met een verloopje op de HRC want deze hebben M12x1 nippels om dat de oude Golf HRC deze aansluiting had. T4 25mm HRC reqdy to go En dan volgende week Zaterdag maar hopen dat we dit hoofdstuk af kunnen sluiten
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 25-01-2014 at 19:44. |
|
||||
|
||||
het houdje fijn bezig zo maar komt best goed uit eindelijk!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Peters bekrachtigingsperikelen
Mooi dat t nu opgelost is |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was ook een beetje mijn eigen fout beter had ik gelijk naar je geluisterd Douwe
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Proef opstelling had de adapters even pas gezaagd en de remdrukbegrenzers op gepoetst
|
||||
|
||||
Dan komt het goed!
|
|
||||
|
||||
Niet te hard roepen volgende week Zaterdag gaan we het zien
|