|
|||
|
|||
lekker wagentje is mijn smaak wel.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
Kleurtje is helemaal dope !!
|
|||
|
|||
Hier de mijne.
Hij is ondertussen wel alweer iets gezakt. |
|
|||
|
|||
Van :
Naar :
|
||||
|
||||
Quote:
Vette auto. Maar wat is er Pirelli aan? De sticker in de kofferbak?
|
||||
|
||||
Kan een W64 zijn toch ??
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
;-) Is inderdaad 'n W64 PiGo, en die sticker op de foto is de sticker wat in de kofferbak is geplakt van de GTI van golf16V.
|
||||
|
||||
Enlighten me.... is W64 een versie van de Pirelli? Of staat dat W64 juist voor Pirelli? Want echt als een Pirelli ziet ie er niet uit van buiten.
Geen kritiek op de auto trouwens. Zou me verder worst wezen of het Pirelli is ja of nee, 't is gewoon een heel dikke bak!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal 't nog eens vertellen, voor de zoveelste keer dan nog maar 'ns Er waren/zijn 2 Pirelli's, een met de code w65, die was alleen verkrijgbaar in de kleuren alpinewit, marsrood, heliosblauw of lhasagroen, die w65ers hadden bumpers, spatbordverbreders en spiegelhuizen in de kleur van de auto, en hadden geen side striping. Verder waren er nog Pirelli GTI's met de code w64, zoals deze dus, deze waren in de meest andere kleuren te bestellen, hadden bumpers, spatbordverbreders + spiegelhuizen gewoon zwart, en hadden wel sidestriping. Gemeenschappelijk bij beiden waren de lichtmetalen velgen in "Pirelli" design + het met leer beklede stuur.
|
|||
|
|||
Quote:
wie zegt dat het een origineel blok is ?? hier in de buurt rijd ook een type 1 met aan de buiten kant een origineel blok maar heeft wel 150 pk
|
||||
|
||||
Quote:
Check.
|
||||
|
||||
inderdaad heel 'ferme' golf. mag iets lager maar verder 10 op 10...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze heeft wel 300pk als ik zo naar de bezine leidingen kijk! Wat ik trouwens bedoel is dat het blok er origineel UITZIET! |
|
||||
|
||||
Quote:
Valt me nu pas op, maar heeft ie nou een van de remleidingen niet aangesloten en afgedopt?
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, zal wel een remkrachtverdeler/regelaar ertussen hebben gezet voor de achteras
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
Quote:
de auto die ik bedoel ziet het blok er ook origineel uit zoals deze af fabriek is geleverd dus geen dubbele webers o.i.d
|
||||
|
||||
Quote:
De 2 leidingen die naar de achteras gaan zitten aan de onderkant van de remkrachtverdeler (net als bij een GTI) Het punt wat afgedopt is zit normaal een sensor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar die heeft waarschijnlijk wel een schutbord! |
|
|||
|
|||
Quote:
Stom, niet goed gekeken :P zie de leidingen nu ook lopen inderdaad
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
ik vind die toeter nogal sneu die achter de veerpoot bestuurderskant zit.
Doe je zoveel moeite en laat je zon peppie en kokkie ding zitten