|
||||
|
||||
Quote:
Correct me if i'm wrong maar hij rijd wss op air |
|
||||
|
||||
Static en standje laag op schroefset...........
|
|
|||
|
|||
Quote:
thnx! jep het is ook me daily waar ik elke dag zo rond de 60km minimaal mee rijd.. woon werk uhm nee daar ga je vanzelf aan wennen hoor haha comfortabel is het niet maargoed..
|
|||
|
|||
Quote:
wat Henk zegt, auto staat idd op schroefset.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thomas auto is ook genotched tog??
|
|||
|
|||
Ja klopt Ray ! rechtsvoor. binnenkort word er ook links en rechts boven de stuurstangen genotched want die liggen nu tegen het chassis aan. dan lopen die ook weer mooi vrij !
|
|||
|
|||
Hij is idd wel leuk
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Respect daarvoor |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dinsdag gaat achter nog omlaag
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Stena line baby!!
|
||||
|
||||
yeahh!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welk schroefset jij eronder heb..? Ik rij zelf ook een 3 5-deurs met 17 inch TT 185-35/17 maar zo laag kom ik niet hoor. Heb een AP set maar die gaat nie zo laag alstie van jouw.. Als ik em nu nog verder omlaag schroef gebeurt er niks meer |
|
|||
|
|||
V-maxx schroefset. voor en achter de hulpveren verwijderd en geen schroefdraad meer over
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry voor de Off topic, maar mag ik jou vragen wat voor lip dat nou is onder jou mk3 en of die plug and play is? Zit er al tijdje naar te zoeken en kan hem in mn onderdelenprogramma ook al niet terug vinden. On topic: Variant met Vento front is nice
|
|||
|
|||
USA onderlip.
|
||||
|
||||
Is indd OEM US onderlip
|
|||
|
|||
Een paar pic's van de mijne,
t kontje Mvg Sam |