|
||||
|
||||
wat een joekel van een bak zeg ziet er allemaal weer keurig uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik snap je opbouw van je koppeling naar de bak toe niet helemaal?
Je monteert een vliegwiel met normale koppeling, maar op de foto van je bak zie ik meer een soort lege koppelomvormer?
|
|
|||
|
|||
Super weer Ruud!
Vraagje, dat plaatje met die schakelaar en startknop, heb je die ergens kant en klaar gekocht? Zo ja, waar? |
|
||||
|
||||
Ik haal momenteel veel onderdelen bij de http://www.autosportcompany.nl/ in waalwijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaag aan het bellen geweest voor een t2a voor de vrouw, zou zomaar een projectje tussen door kunnen worden. Maar als ik nog 1 keer ga beginnen aan iets weet ik al wat het gaat worden. Het begint met de bodemplaat met complete aandrijving van een t5 bus liefste dsg en dan bouw ik het prototype na van de microbus uit 2001. Als ik maar eens aan tekeningen kon komen. Zit er af en toe echt serieus over na te denken, Een mooi ding bouwen voor het vrouwtje |
|
||||
|
||||
dan word dat nog een serieus stukje plaatwerk maar t2a is ook altijd leuk
ik ben benieuwd wat het volgende word,en ik niet alleen denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden welke T2A...
|
|
|||
|
|||
wat een kut smoesje
ja schat ik ga een auto voor jou bouwen ze is echt niet gek
|
||||
|
||||
Last edited by Ruud : 27-10-2012 at 08:34. |
|
||||
|
||||
De inhaal race is begonnen.
En heb nog diverse dingen in bestelling staan Goed voor 320 liter per uur bij 5 bar Gr Ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
Walbro pompen Ruud? of toch de 044 van bosch? Michael
|
||||
|
||||
Ruud, bedankt voor een leuke "lees avond" wat een project, en wat leuk dat je de draai weer hebt kunnen vinden.
|
|
||||
|
||||
Wat moet ik over dit super project nog zeggen? Alles is al gezegt volgens mij. Dan ik ben maar met een simpel project bezig. Ik blijf hem volgen tot ie klaar is. RESPECT!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb evt. een schaalmodel?
|
||||
|
||||
Zou 1 van deze mannen eens een mailtje sturen.
Als er een 3d render van is kan hij ook 2d prints maken http://www.turbosquid.com/FullPrevi...x.cfm/ID/528783
|
||||
|
||||
Of je kan een gedetailleerd model van die 3D tekening in 3D laten printen bij Shapeways: http://www.shapeways.com
Maar eerst genieten van de laatste maanden werk aan de Fridolin |
|
||||
|
||||
Het laatste laswerk aan de buitenkant is klaar, en de complete achterkant zou nu ook in de primer kunnen.
De achterste delen van de wielbakken zitten erin gelast, en de resterende delen zullen van aluminium gemaakt worden, deze wil ik demontabel houden, om de motor nog te kunnen monteren. Morgen gaan ik met de opbouw beginnen, en dan ding voor ding afwerken zoals olie filter plaatsen met olie koeler radiateurs met leidingwerk benzine gedeelte bedrading luchtfilters wielophanging uitlaten enz enz Ben nog steeds op zoek naar audi r8 handremklauwen, want anders moet ik nieuwe bestellen, en kosten kompleet 1400 euro Het schakel mechaniek word ook nog een leuke uitdaging. gr ruud |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Netjes
Veel vorderingen gemaakt